اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 16.5 میلیارد ریال

دو مدرسه خیرساز در برازجان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با اعتباری بیش از 16.5 میلیارد ریال دو مدرسه با مشارکت خیرین در برازجان به بهره‌برداری رسید.

دو مدرسه خیرساز در برازجان به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر ظهر امروز در این آئین اظهار داشت: مدرسه راهنمایی "کردی" که امروز به بهره‌برداری رسیده با مشارکت خیر گرامی جناب عبدالمجید کردی و مشارکت اداره نوسازی استان بوشهر احداث شده است.
محمدرضا ایرج‌زاده افزود: کل اعتبار احداث مدرسه خیری کردی 450 میلیون تومان بوده که مبلغ 380 میلیون تومان از سوی خیر محترم اهداء شده است.
وی اضافه کرد: این مدرسه 6 کلاسه با زیربنای 1000 مترمربع همراه با نمازخانه و سایت‌های کامپیوتری و سرایداری و سرویس بهداشتی احداث شده است.
این مسئول اذعان داشت: مدرسه ابتدایی 12 کلاسه "حاج غلامحسین رئیسی" نیز در شهر برازجان با اعتبار 800 میلیون تومان سهم خیر و 400 میلیون تومان نیز از سهم دولتی در زمینی به مساحت 1800 مترمربع احداث خواهد شد.
ایرج‌زاده عنوان داشت: مشارکت خیران در احداث مدرسه اهمیت زیادی دارد و موجب افزایش فضای آموزشی و رشد و توسعه کشور می‌شود.
فرماندار دشتستان نیز در این مراسم ضمن استقبال و حمایت از حضور خیرین در امر مدرسه‌سازی اظهار داشت: به هر میزانی که خیرین در امر مدرسه‌سازی در سطح شهرستان مشارکت کنند؛ ما نیز کمک می‌کنیم و اعتبار لازم را برای تکمیل و تجهیز و آماده‌سازی زیرساخت‌های مدارس و واحدهای آموزشی خیرین اختصاص خواهیم داد.
غلامحسین خسروی افزود: کارها و تلاش‌های خیلی خوبی در حوزه آموزشی و احداث مدارس در شهرستان به‌ویژه در طی این مدت پنج سال صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: علیرغم همه این اقدامات در سطح شهرستان دشتستان، ولی به لحاظ فرسودگی مدارس در شهرستان با مشکل روبه‌رو هستیم و نیاز داریم که در نوسازی و بازسازی واحدهای آموزشی همت ویژه‌ای داشته باشیم.
خسروی گفت: اعتبارات ویژه‌ای را ما امسال برای نوسازی مدارس گذاشتیم و از خیرین و تمام کسانی که در امر مدرسه‌سازی مشارکت کنند حمایت جدی و اعتبار ویژه برای تکمیل و ساخت مدارس خیرین اختصاص می‌دهیم.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر نیز اظهار داشت: عشق ما به مدرسه‌سازی برگرفته از آموزه‌ها و اعتقادات دینی است.
محمد حریری افزود: تلاش برای مدرسه‌سازی اجر و معنویت بسیار زیادی دارد و خیران با عشق در این مسیر حرکت می‌کنند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول