اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد:

احداث 60 مدرسه خیرساز در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از احداث 60 مدرسه خیرساز در دشتستان خبر داد.

احداث 60 مدرسه خیرساز در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در آیین افتتاح 2 واحد آموزشی خیرساز در برازجان اظهار داشت: توجه به مسایل آموزشی و پرورشی تاثیر بسیار زیادی در جامعه دارد و اگر آموزش و پرورش را تقویت کنیم می‌توانیم به آینده شهرستان امیدوار باشیم.
وی افزود: آموزش و پرورش این افتخار را دارد که در دولت نهم و دهم بیشترین توجه به مسائل فرهنگی و فضاسازی آموزشی شده و شاهد بهبود وضعیت فضاهای آموزشی در دشتستان هستیم.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان از احداث 60 مدرسه خیرساز در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته بیش از 60 مدرسه خیرساز در شهرستان دشتستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مردم از آن استفاده می‌کنند و این میزان مدرسه خیرساز در هیچ شهرستانی در استان بوشهر احداث نشده است.
 اسدی در ارتباط با آموزشگاه‌های راه‌اندازی شده بیان داشت: آموزشگاه شش‌کلاسه خیرساز زنده یاد مهندس حاجیانی با اعتبار 430 میلیون تومان و زیر بنایی بالغ بر 600 متر مربع با مشارکت اداره کل و سازی استان به بهره‌برداری رسید.
وی اضافه کرد: دبیرستان دخترانه شاهد ثارالله برازجان نیز با زیربنای 1150مترمربع همراه با ساختمان سرایداری و سرویس‌های بهداشتی و 2200 مترمربع محوطه فضای آموزشی با اعبتار بالغ بر شش میلیارد و 250میلیون ریال افتتاح شده است.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان همچنین از اجرای 12 فضای آموزشی در بخش‌های ارم، بوشکان، آبپخش، مرکزی و شهر برازجان خبر داد و گفت: این مدارس در حال احداث است و از این تعداد پنج فضای آموزشی خیرساز است.
فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: دولت نهم و دهم در احداث و تجهیز فضاهای آموزشی در مناطق محروم بیشترین تلاش را داشته و شاهد عملکرد مطلوبی در این عرصه هستیم.
غلامحسین خسروی بیان داشت: برای اعتلای آموزش و پرورش دشتستان شاهد تلاش دسته‌جمعی مسئولان و متولیان امر هستیم و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول