اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح مدرسه 17 کلاسه کبودراهنگ با اعتبار 1.5 میلیارد تومانی

خبرگزاری فارس: فرماندار کبودراهنگ از افتتاح مدرسه 17 کلاسه روستای داغ داغ آباد کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح مدرسه 17 کلاسه کبودراهنگ با اعتبار 1.5 میلیارد تومانی
عبدالحسین مرادی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی آغاز شده بر اساس کنترل و نظارتی که صورت می‌گیرد روند اجرایی مطلوبی داشته و از این نظر مشکل خاصی نداریم.
وی با بیان اینکه در کبودراهنگ در حد انتظار شاهد پیشرفت پروژه‌ها هستیم، عنوان کرد: در ارتباط با تأمین مسکن، مقاوم سازی مسکن روستایی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی اهدافی را در حوزه کارگروه اشتغال مشخص کرده‌ایم که بر اساس آن حرکت می‌کنیم.
فرماندار کبودراهنگ با اشاره به پروژه‌های شاخص شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: در حال حاضر پروژه مدرسه 17 کلاسه ای را در روستای داغ داغ آباد در دست اقدام داریم که حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و کارهای پایانی خود را می‌گذراند.
وی با بیان اینکه پروژه مدرسه 17 کلاسه روستای داغ داغ آباد،حدود 1.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی استان همدان هزینه برده است، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم این پروژه را برای دهه فجر به مرحله افتتاح برسانیم.
مرادی با بیان اینکه در برنامه‌های عمرانی شهرستان کبودراهنگ توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی را نیز مورد توجه قرار داده‌ایم، گفت: در حال حاضر یک پروژه ایجاد فضای فرهنگی داریم که ممکن است در دهه فجر یا زودتر از آن، به مرحله افتتاح برسد.
وی با بیان اینکه پروژه ایجاد فضای فرهنگی کبودراهنگ، مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، عنوان کرد: این پروژه در راستای توسعه مجتمع فرهنگی هنری بوده و اعتبار پیش بینی شده آن حدود 430 میلیون تومان است.
فرماندار کبودراهنگ در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری انتخابات در دی‌ماه اشاره و در این ارتباط گفت: بحث انتخابات، زمان‌بندی مشخصی دارد و از وزارت کشور ابلاغ می‌شود که به محض ابلاغ کتبی شروع انتخابات که در سوم دی‌ماه انجام خواهد شد، آمادگی برای برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم را نیز در برنامه داریم.
وی در پایان سخنانش ابراز کرد: آنچه که در بحث انتخابات برای ما مهم است، رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات، امانتداری، بی طرفی است چرا که این موارد از شاخصه‌های کاری مورد توجه است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول