اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل:

2 مدرسه با مشارکت خیرین در گرمی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: دو مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان گرمی احداث می‌شود.

2 مدرسه با مشارکت خیرین در گرمی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور پیش از ظهر امروز در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز گرمی اظهار داشت: ما زمینه بهره‌مندی تمام بخش‌های استان اردبیل از این مدارس را فراهم کردیم که امیدواریم خیرین نیز ما را در این راستا همراهی کنند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز همواره پیشگامان این عرصه بودند، افزود: توسط خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل یک هزار و 349 کلاس درس در قالب 322 مدرسه در مناطق مختلف استان احداث شده و 185 کلاس درس در قالب 54 مدرسه نیز در حال احداث است.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز استان اردبیل در امر مدرسه‌سازی توسط خیرین در سطح کشور ابراز داشت: بیشترین پروژه‌های احداث مدرسه در سال‌های اخیر از محل اعتبارات مقاوم‌سازی، تجهیز و نوسازی مدارس صورت گرفته است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد؛ با تکمیل پروژ‌ه‌های در حال اجرا، در آینده نزدیک جشن بی‌نیازی به مدرسه در نقاط مختلف استان اردبیل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز در این جشنواره اظهار داشت: در 13 جشنواره برگزار شده توسط خیرین در استان یک‌هزار و 500 میلیارد ریال برای مدرسه‌سازی تعهد و جمع‌آوری شده است.

جواد قرآن‌نویس افزود: با بهره‌‌برداری از مدارس در حال احداث توسط خیرین 80 درصد نیاز استان اردبیل به فضای آموزشی برطرف می‌شود.

فرماندار گرمی نیز در این جشنواره بیشترین اعتبارات تخصیص یافته این شهرستان را مربوط به فصل آموزش و پرورش عنوان کرد.

عزیز صحرایی اعتبارات سال گذشته فصل آموزش و پرورش گرمی را 114 میلیارد و 800 میلیون ریال ذکر کرد.

وی بیان داشت: با توجه به سیاست دولت در امر هوشمندسازی مدارس، اعتبارات مذکور در سال جاری افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جشنواره سه قطعه زمین به ارزش 2 میلیارد ریال و یک میلیارد ریال وجه نقد از سوی خیرین جمع‌آوری و 3 میلیارد ریال نیز تعهد مدرسه‌سازی شد و در پایان با اهدای جوایزی از خیرین مدرسه‌ساز تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول