اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بانه خبرداد

احداث 10 باب مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز در بانه

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه از احداث 10 باب مدرسه با ظرفیت 63 کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان خبرداد.

احداث 10 باب مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز در بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود منصوری عصر امروز در مراسم تجلیل از معلمان و آموزشیاران نمونه این شهرستان در سالن ولایت کمیته امداد اظهار کرد: نقش مهم و تاثیرگذاری که معلمان در ساختن تار و پود جامعه دارند بر کسی پوشیده نیست و اثرات آن در کمی و کیفی بودن فرهنگ جامعه مشاهده می‌شود.

به گفته وی، پیشرفت‌های امروز جوانان و نوجوانان کشور در زمینه‌های علمی، پ‍‍‍‍‍ژوهشی، دفاعی و غیره مرهون خدمات و زحمات آموزگارانی است که تربیت و آموزش چنین دانش‌آموزانی را بر عهده دارند.

وی جایگاه و شان معلمان را بالاتر از یک شغل صرف دانست و تصریح کرد: فرهنگیان ما باید به این مهم توجه داشته باشند که معلمی شغل نیست بلکه نوعی عشق و علاقه است که وجود این افراد را صرف خود می‌کند.

فرماندار شهرستان بانه در ادامه به تبلیغات گسترده رسانه‌های خارجی به منظور منحرف کردن افکار عمومی به خصوص نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: مقابله با این تهاجم فرهنگی با روشنگری و ارتقای سطح بصیرت دینی دانش‌‌آموزان از مهم‌ترین رسالت‌های معلمان است.

وی تصریح کرد: معلمان باید با هوشیاری کامل اجازه ندهند دشمنان با ترفندهای مختلف این سنگر ارزشمند را به فرمان خود درآورند.

منصوری در ادامه با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز نیز نقش ارزنده و سازنده‌ای در گسترش و نشر علم و دانش دارند، تصریح کرد: در کنار معلمان خیرین مدرسه‌ساز نیز با اهدای قسمتی از مال خود زمینه دستیابی به بالاترین سطح علم و دانش را برای تمام افراد جامعه فراهم می‌کند.

فرماندار بانه به ساخت 10 مدرسه با ظرفیت بیش از 63 کلاس در این شهرستان توسط خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و گفت: امیدواریم ساخت این مدارس بتواند زمینه پیشرفت بیش از پیش جوانان ما را فراهم سازد.

وی در پایان از آموزش و پرورش به عنوان پایه پیشرفت رشد و تعالی کشور نام برد و خواستار توجه مسئولان دستگاه‌ها در زمینه کمک به آموزش و پرورش به منظور رسیدن به اهداف مدنظر هماهنگ با تعلیم و تعلم شد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول