اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس محقق می‌شود؛

افتتاح مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی خضرا در نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نهبندان از افتتاح مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی خضرا در هفته دفاع مقدس خبر داد.

افتتاح مدرسه راهنمایی شبانه‌روزی خضرا در نهبندان
سید احمد ذبیحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان ضمن تبریک پیشاپیش ایام بازگشایی مدارس اظهار داشت: برای اجرای پروژه مدرسه شبانه‌روزی خضرا نهبندان اعتباری حدود یک‌میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از منابع استانی و ملی تامین شده است، تصریح کرد: مبلغی حدود 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و مبلغ 600 میلیون تومان دیگر نیز از منابع ملی تامین و  شده است.
مدیر آموزش و پرورش نهبندان با اشاره به اینکه راهنمایی شبانه‌روزی خضرا دارای 9 کلاس و در سه طبقه ساخته شده است، افزود: این مدرسه فضاهایی از قبیل فضای آموزشی، خوابگاهی، سلف‌ سرویس و نمازخانه با تجهیزات کامل را دارد.
ذبیحی نگاه و حمایت ویژه دولت عدالت‌محور را در مباحث آموزشی و فرهنگی ستود و گفت: حدود 60 پروژه عمرانی آموزش و پرورش نهبندان طی دولت نهم و دهم در سطح شهرستان اجرایی شده است.
وی اعتبارات اختصاص یافته به این نهاد در سال گذشته برای طرح‌های عمرانی را مبلغی حدود 2 میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: این اعتبارات از منابع تملک دارایی و طرح توسعه نهبندان تامین شده است.
مدیر آموزش و پرورش نهبندان از مصوب شدن اعتباری معادل یک‌میلیارد 200 میلیون تومان در سال جاری برای پروژه‌های عمرانی این نهاد از محل اعتبارات تملک و داریی خبر داد.
ذبیحی احداث هنرستان شهید رجایی، دبیرستان بحرالعلوم، دو سالن ورزشی چند منظوره، یک نمازخانه و راهنمایی شهید اکبرزاده روستای چاهداشی را از عمده طرح‌های عمرانی این نهاد عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز شده و فاز به فاز اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه هنوز تعدادی مدرسه خشت و گلی در مناطق عشایری و پراکنده روستایی این شهرستان وجود دارند، تصریح کرد: برای جایگزینی اینگونه مدارس با مدارس پیش‌ساخته نیازمند اعتبار کافی هستیم.
مدیر آموزش و پرورش نهبندان یادآور شد: هم‌اکنون تعداد 50 مدرسه پرجمعیت شهرستان نیاز به ساخت نمازخانه دارند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول