اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

ساخت بیش از 320 مدرسه توسط خیرین در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: در استان اردبیل خیرین نیکوکار 323 مدرسه را در قالب یک هزار و 359 کلاس درس احداث کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند.

ساخت بیش از 320 مدرسه توسط خیرین در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس عصر امروز در همایش خیرین مدرسه‌ساز خلخال اظهار داشت: در این برنامه مفصل و با شکوه سعی داریم رؤسای مجمع خیرین 30 استان با همراهی همسرانشان و خیرین برجسته کشور را دعوت کنیم تا در هتل لاله سرعین برنامه شکوهمندی در تجلیل از خیرین برپا شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در تمام شهرهای استان اردبیل همایش خیرین در حال برگزاری است و جمع‌بندی این همایش‌ها را در ایام یاد شده به میزبانی شهر سرعین شاهد و ناظر هستیم.

قرآن‌نویس خاطرنشان کرد: در استان اردبیل خیرین نیکوکار 323 مدرسه را در قالب یک هزار و 359 کلاس درس احداث کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند.

به گزارش فارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اضافه کرد: از این تعداد در شهرستان خلخال 22 مدرسه در قالب 171 کلاس درس احداث شده و هم اکنون از آن بهره‌برداری می‌شود.

وی تعهد خیرین را در 13 جشنواره برگزار شده 150 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: نیت خیر خیرین ذخیره ارزشمندی برای جهان آخرت است که امیدواریم جمع تازه‌ای از خیرین به این کاروان بپیوندند.

در ادامه این همایش مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: ساخت مدرسه مسکن مهر خلخال در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

یاور وحدتی‌پور با تجلیل از مقام شامخ مرحوم علیپور از وی به‌عنوان حرکت و الگوی پویا در مسیر مدرسه‌سازی اعلام کرد و افزود: در مقیاس کشوری استان اردبیل در بحث خیرین مدرسه‌ساز الگویی نمونه است و مرحوم علیپور نمادی از حرکت ماندگار در سطح کشور، پیشرو در باب ارتقا و توسعه فضاهای آموزشی بوده است.

در این همایش فرماندار شهرستان خلخال نیز اشاعه فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و انفاق در مدرسه‌سازی را خواستار شد و تبیین نیت مدرسه‌سازی و الگو قرار دادن مرحوم علیپورها را در ساخت مدارس قدمی مبارک در توسعه فضاهای علمی و نیازهای مدرسه‌ای اعلام کرد.

ذبیح‌الله عبداللهی ضرورت تکمیل مدرسه مسکن مهر خلخال را در حوالی شهرک صنعتی یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرای ساخت مدرسه در این منطقه باشیم.

در این همایش مبلغ 530 میلیون تومان خیرین خلخال برای مدرسه‌سازی تعهد کرده و ساخت دو مدرسه سه کلاسه و پنج کلاسه را در خلخال متقبل شدند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول