اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار270 میلیون تومانی صورت گرفت؛

افتتاح مدرسه خیرساز در یکی از روستا‌های زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از افتتاح مدرسه خیر ساز با اعتبار 270 میلیون تومان خبر داد.

افتتاح مدرسه خیرساز در یکی از روستا‌های زنجان
فیروز بهلولی امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مدرسه ساخته شده به وسیله خیران زنجانی در روستای رازبین به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: قبل از افتتاح این مدرسه دانش‌آموزان کلاس‌های مقطع راهنمایی در مدرسه ابتدایی دایر در این روستا برگزار می‌شد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه این مدرسه به همت شرکت فرش سهند ساخته شده است، یادآور شد: این شرکت قبلا نیز 10 مدرسه ساخته بود.
وی با اشاره به اینکه مدرسه ساخته شده نخستین مدرسه خیرساز ساخته شده به همت شرکت فرش سهند است، افزود: خیران با ساخت مدرسه‌های این چنین می‌توانند به ادامه تحصیل تعداد بسیاری از دانش‌آموزان کمک کنند.
بهلولی افزود: مدرسه ساخته شده در روستای رازبین با 270 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است.
وی با بیان اینکه مدرسه مذکور دارای 4 هزار و 750 متر زیربنا است، ادامه داد: زمین این مدرسه 2 هزار و 700 متر است.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با بیان اینکه ظرفیت این مدرسه ایجاد امکان ادامه تحصیل برای 70 دانش‌آموز است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مسئولان اداره آموزش و پرورش امکان ادامه تحصیل 120 دانش‌آموز در این مدرسه است.
وی با بیان اینکه مدرسه ساخته شده پنج کلاسه است، افزود: با افتتاح این مدرسه نه تنها دانش‌آموزان روستای رازبین بلکه دانش‌آموزانی از روستاهای اطراف نیز می‌توانند در این مدرسه مشغول به تحصیل شوند.
بهلولی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر خیران زنجانی اقدام به ساخت مدارس بسیاری می‌کنند، افزود: خیران با مشارکت هرچه بیشتر در ساخت مدارس کمک شایانی به برگزار شدن مدارس در یک نوبت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 85 درصد از مدارس ناحیه دو زنجان در یک نوبت دایر می‌شوند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان همچنین اظهار داشت: در حال حاضر 28 مدرسه ناحیه 2 زنجان در دو نوبت اقدام به برگزاری کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان آموزش و پرورش در تلاش برای دایر کردن کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان در یک نوبت هستند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با اقداماتی که در حال انجام است، پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده همه مدارس ناحیه دو زنجان تک نوبته شوند.
بهلولی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه طرح همگام با قرآن نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در مدارس ناحیه دو صورت می‌گیرد، گفت: همچنین از روز 29 آبان ماه توزیع شیر یارانه‌ای در مدارس ناحیه 2 به تبع برنامه کشوری  آغاز شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول