اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

احداث 60 مدرسه خیرساز در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از احداث 60 مدرسه خیرساز در دشتستان خبر داد.

احداث 60 مدرسه خیرساز در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی عصر چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز در برازجان اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز از اجر و ثواب بسیار بالایی برخوردار هستند و با این کمک خود در واقع زمینه را برای ترویج علم فراهم می‌کنند.
وی افزود: فرزندان امروز و آینده‌سازان این میهن نیازمند فضای آموزشی مناسب و کافی هستند و اگر همکاری خیران و مشارکت این عزیزان نبود در بسیاری از مناطق با کمبود کلاس درس مواجه بودیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از احداث 60 مدرسه خیرساز در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: طی چند سال گذشته تعداد 60 مدرسه خیرساز در شهرستان به بهره‌برداری رسیده و این امر کمک بسیار بزرگی به آموزش و پرورش کرده است.
اسدی تصریح کرد: این بنا که امروز شاهد افتتاح آن هستیم سال‌های سال، یاد و نام زنده‌یاد محمد کردی را حفظ خواهد کرد و ثوابی بزرگ برای بانی خیر حاج کردی خواهد بود.
وی اضافه کرد: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است و برای رشد و اعتلای دانش‌آموزان و برای پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان باید از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان با بیان اینکه این آموزشگاه شش کلاسه در دو طبقه با هزینه 450 میلیون تومان احداث شده، گفت: تجلیل از خیران امری لازم است و اگرچه خیران برای رضای خدا و برای پیشرفت و آبادانی کشور به اقدامات خیرخواهانه دست می‌زنند اما همه باید از این قشر عزیز و شریف تجلیل کنیم.
اسدی بیان کرد: کیفیت‌بخشی به سطح تحصیل در مدارس این شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری در دشتستان مدنظر قرار گرفته است.
وی افزود: از والدین انتظار داریم در امر تربیت فرزندان خود با مدارس ارتباط داشته باشند تا در موفقیت فرزندان خود تاثیرگذار باشند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول