اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان خبر داد

بهره‌برداری از 2 مدرسه خیر ساز در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان از بهره‌برداری دو مدرسه خیر ساز در استان زنجان خبر داد.

بهره‌برداری از 2 مدرسه خیر ساز در زنجان
رحیم حاج نائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان در سال جاری فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای احداث مدارس خیر ساز در استان انجام داده است.
وی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در استان دارد، افزود: احداث مدارس خیر ساز با کمک خیرین استان از اهداف این مجمع است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان از احداث مجتمع آموزشی دبیرستان توفیق زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: این دبیرستان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی احداث مجتمع آموزش گلشهر کاظمیه را از دیگر برنامه‌های سال جاری این مجمع عنوان کرد و افزود: برای احداث این مجموعه خیر ساز 5 میلیارد تومان هزینه شده است.
حاج نائبی از کلنگ‌زنی آموزشگاه استثنایی استان در هفته گذشته خبر داد و بیان داشت: این آموزشگاه توسط یک خیر مدرسه ساز احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه حاج رجب مقدم تعهد احداث آموزشگاه استثنایی استان زنجان را برعهده دارد، یادآور شد: این آموزشگاه تا مهر ماه سال آینده تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان بر ضرورت همکاری همه مردم با مجمع خیرین مدرسه ساز تاکید کرد و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند در امر مقدس مدرسه سازی همکار این مجمع باشند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فرهنگیان استان زنجان به نحو مطلوبی با این مجمع همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان استان زنجان از 10 تا 100 هزار تومان هر ماه به حساب مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در راستای مساعدت با این مجمع و مشارکت در کار خیر مدرسه‌سازی واریز می‌کنند.
حاج نائبی بر لزوم تبیین جایگاه مدرسه‌سازی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: باید فرهنگ سازی لازم برای مشارکت مردم در امر مدرسه‌سازی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: به پاس اقدام نیک فرهنگیان استان در راستای مشارکت در امر مدرسه‌سازی آموزشگاه 18 کلاسه زنجان به نام معلم نامگذاری شده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان با اشاره به اینکه این مدرسه به پاس قدردانی از زحمات فرهنگیان استان به این نام نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: این مدرسه در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول