اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

آغاز عملیات احداث مدرسه راهنمایی خیرساز در قم

خبرگزاری فارس: عملیات احداث مدرسه دخترانه راهنمایی خیرساز با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و خیران استان قم آغاز شد.

آغاز عملیات احداث مدرسه راهنمایی خیرساز در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم در حاشیه کلنگ‌زنی مدرسه راهنمایی دخترانه خیرساز که پیش از ظهر امروز با حضور محمد حسین امین‌جعفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، سید مهدی حائری مدیرکل نوسازی مدارس استان قم و ناصر اعلایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم برگزار شد اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار و 578 مترمربع و زیربنای 2 هزار و 27 مترمربع احداث می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه دارای سه طبقه بوده و از 12 کلاس درس، شش اتاق اداری، دو آزمایشگاه و واحد سمعی و بصری تشکیل شده است.

سید محمود برقعی ادامه داد: هزار و 761 مترمربع مساحت محوطه‌سازی و 190 متر طول دیوار این پروژه است.

وی عنوان داشت: خیرین این پروژه صدیقه کازرونیان و مهدی خرمی بوده و امیدواریم تا یک سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم با اشاره به فعالیت چشمگیر خیرین در امر مدرسه‌سازی گفت: ورود خیرین مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی در ترویج تعلیم و تربیت بسیار مؤثر بوده و سبب افزایش مکان برای تعلیم و تعلم می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: احداث تعدادی مدرسه در دستور برنامه قرار دارد که امیدواریم تا اوایل مهر برخی از آنها تحویل داده شود.

مدرسه راهنمایی دخترانه خیرساز در خیابان نیروگاه، خیابان جواد‌الائمه، علی‌آباد سعدگان، انتهای 12 متری امام حسن(ع)، جنب مدرسه حضرت زهرا(س) واقع شده و کلنگ آغاز عملیات اجرایی این مدرسه با حضور خیرین و مسئولان استان قم زده شد.

خیرین مدرسه‌ساز از سال 78 تاکنون توفیق احداث 72 باب مدرسه با 694 کلاس درس با زیربنای 106 هزار و 309 مترمربع را داشته‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول