اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته تربیت‌ بدنی انجام می‌شود؛

افتتاح طرح مدرسه شنا در دو آموزشگاه‌ نهبندان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش نهبندان از افتتاح دو طرح مدرسه شنا در دبستان‌های حضرت زینب(س) و فریدون محمودیان این شهرستان در هفته تربیت بدنی خبر داد.

افتتاح طرح مدرسه شنا در دو آموزشگاه‌ نهبندان
عبدالصمد مومن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان ضمن تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی در مدیریت آموزش و پرورش نهبندان اظهار داشت: این دو طرح مدرسه شنا که در دبستان‌های حضرت زینب(س) و فریدون محمودیان نهبندان افتتاح می‌شود در واقع بر اساس طرح تحول بنیادین در مدارس تحقق می‌یابد.
وی با بیان اینکه این طرح در راستای تقویت طرح سباح توأم با آموزش‌های تخصصی برای دانش‌آموزان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این مدارس شنا ابتدا دانش‌آموزان مستعد شناسایی و سپس آموزش‌های تخصصی لازم برای آنها به منظور آمادگی در مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری ارائه می‌شود.
معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش نهبندان با اشاره به اینکه در هفته تربیت بدنی جشنواره بزرگ ورزشی در شهرستان صورت می‌پذیرد، ادامه داد: در این جشنواره از دانش‌آموزان و مربیان ورزشی که در مسابقات استانی حائز رتبه برتر شدند، تجلیل به عمل می‌آید.
مومن‌زاده از اجرای طرح طناورز، آموزش طناب‌بازی ویژه دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان طی این هفته خبر داد و افزود: به اجرای شایسته فعالیت‌های ورزشی در راستای تقویت و تحکیم ارزش‌های اسلامی طی هفته تربیت بدنی توجه جدی می‌شود.
وی اضافه کرد: بازدید از طرح‌ها و فضاهای ورزشی به منظور آشنایی بیشتر مربیان تربیت بدنی از استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان طی این هفته در برنامه‌های این نهاد قرار دارد.
معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش نهبندان با اشاره به اینکه طی هفته تربیت بدنی مسابقات مختلف ورزشی در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: دانش‌آموزان در رشته‌های ورزشی شطرنج، دوی صحرانوردی، تیراندازی، باستانی، کشتی، فوتبال، فوتسال، بدمینتون، شنا، بسکتبال، آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، تنیس روی میز، دو و میدانی، تکواندو و جودو با یکدیگر رقابت می‌کنند.
مومن‌زاده یادآور شد: طی این هفته طرح مهر با نشاط در دو آموزشگاه دخترانه و پسرانه در غالب جشن ورزشی برگزار می‌شود.
وی اجرای همزمان ورزش صبحگاهی در تمامی مدارس شهرستان، توجه ویژه به فعالیت‌های ورزشی در مدارس شبانه‌روزی و مجتمع‌های آموزشی، اجرای مراسم افتتاحیه طرح طناورز به طور همزمان با سراسر کشور، برگزاری کلاس ضمن خدمت ویژه معلمین پایه چهارم ابتدایی برای اجرای طرح طناورز و رعایت نکات ایمنی در ساعات درس تربیت بدنی و تلاش برای زیباسازی و تجهیز میادین ورزشی را از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته تربیت بدنی عنوان کرد.
معاون پرورشی و تندرستی نهبندان اظهار داشت: اهدای اقلام ورزشی و تجهیز برخی از مدارس به لوازم ورزشی با توجه به امکانات موجود از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی به شمار می‌رود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول