اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک تأکید کرد

ضرورت افزایش احداث کتابخانه‌های عمومی در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک افزایش احداث کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان را ضروری دانست.

ضرورت افزایش احداث کتابخانه‌های عمومی در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمد‌حسین نصیری بعد از امروز در پانزدهمین جلسه انجمن امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر و شهرداری آبیک در خصوص تخصیص اعتبارات به انجمن امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان بسیار مثبت و مطلوب بوده است.

وی افزود:  افزایش کتابخانه‌های عمومی می‌تواند علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان و جوانان، در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرات بسزایی داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: نهضت مطالعه مفید جزو دغدغه‌ها و نگرانی‌های اهالی و دوستداران علم، فرهنگ، ادب و پژوهش است که با هم‌فکری دستگاه‌های مختلف باید در راستای تحقق مطالعه مفید گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک تصریح کرد: طی سه سال گذشته شش هزار جلد کتاب از سوی این اداره به ادارات مختلف و حتی افراد شخصی معادل یک میلیارد ریال اهدا شده است.

نصیری بیان کرد: انجمن امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک نخستین انجمنی است که تمام معوقات آن از نیم درصد اعتبارات فرهنگی شهرداری پرداخت شده است که بیانگر توجه مسئولان شهرداری شورای شهر به مقوله فرهنگ است.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول