اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های استان ‌کرمان خبر داد

کسب رتبه نخست کشوری‌ توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در ارزیابی عملکرد ادارات کل کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در شاخص‌های مختلف کتابخانه‌ای رتبه اول کشور شد.

کسب رتبه نخست کشوری‌ توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان

محمدجواد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در بیست و هفتمین گردهمایی مدیران کل کتابخانه‌های عمومی کشور علاوه بر اداره کل نمونه فرهنگی کشور در شاخص‌های مختلف عملکردی به عنوان رتبه اول کشور ‌برگزیده و معرفی شد.

وی افزود: همچنین مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان نیز در ارزیابی عملکرد مدیران کل کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در شاخص‌های فرهنگی به عنوان ‌مدیرکل نمونه فرهنگی شناخته شد.

حسین‌زاده عنوان کرد: بر اساس شاخص‌های تعیین شده فرهنگی و میزان دستیابی به این شاخص‌ها و درصد پیشرفت استان‌ها در هر شاخص، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و لوح سپاسی از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دریافت کرد.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات آنلاین و مکتوب، تعداد اعضای شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، تعداد شرکت کنندگان در مسابقات کتابخوانی استانی و فعالیت بخش کودک و نوجوان از جمله شاخص‌های ارزیابی عملکرد است.

حسین‌زاده عنوان کرد: همچنین تعداد کانون‌های ادبی و قرآن و نهج‌البلاغه، تعداد کتابخانه‌های مجهز به بلوتوث و اس‌ام‌اس سنتر، تعداد کلمات اختصاص یافته به مطالعه مفید در نشریات، تعداد جلسات نقد و بررسی کتاب و ... از جمله شاخص‌های تعیین شده برای ارزیابی به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول