اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر خبر داد

آغاز اجرای طرح‌های اوقات فراغت در کتابخانه‌های اسلامشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر از آغاز اجرای طرح‌های اوقات فراغت در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح‌های اوقات فراغت در کتابخانه‌های اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مجید جعفری ظهر امروز در حاشیه آغاز اجرای طرح‌های اوقات فراغت در این شهرستان اظهار داشت: اجرای متنوع برنامه‌های اوقات فراغت می‌تواند در جلب بیشتر دانش‌آموزان به این برنامه‌ها تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا اوقات فراغت دانش آموزان به نحو احسن پر شود و از به کارگیری برنامه‌های کلیشه‌ای و غیرجذاب برای دانش‌آموزان جلوگیری کنیم.

این مسئول با تأکید بر این که باید برنامه‌های تدارک دیده شده را در مسیر خواسته و سلایق دانش‌آموزان طراحی کنیم تصریح کرد: در این راستا استفاده از نظرات و  خلاقیت‌های این قشر می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف یاری دهد.

 

برپایی ایستگاه قرآن بخوان جایزه بگیر در اسلامشهر

جعفری عنوان کرد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر برای نخستین بار اقدام به برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت در زمینه آموزش قرآن مجید کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا با برپایی ایستگاه قرآن بخوان جایزه بگیر تلاش کرده‌ایم تا علاوه بر ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، قشر جوان و نوجوان را به سمت خواندن قرآن نیز تشویق کنیم.

این مسئول شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی و نقاشی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در این ایستگاه برگزار خواهد شد.

جعفری برگزاری این کلاس‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این که خانواده‌ها کتابخانه‌ها را مکانی امن برای فرزندان خود می‌دانند لذا سعی شده تا برنامه‌های فرهنگی مناسب با سنین نوجوانان در این کتابخانه‌ها برگزار شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر این اقدام را گامی موثر در ایجاد پیوند بین اعضا و حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در کتابخانه‌ها عنوان کرد و اذعان داشت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌توانیم در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز گام برداریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول