اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت 80 کتابخانه در مساجد آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر 410 کانون فرهنگی هنری و 80 کتابخانه در مساجد آذربایجان‌غربی فعالیت دارد.

فعالیت 80 کتابخانه در مساجد آذربایجان‌غربی

 حمیدرضا بابازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر کتابخانه‌های مساجد به صورت عمومی و یا روباز هستند که تعداد آن‌ها به 80 کتابخانه می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال هفت کانون تخصصی در استان راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر 18 کانون تخصصی در استان فعالیت دارند.

بابازاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، به تشکیل دبیرخانه ستاد اوقات فراغت در استان اشاره کرد و گفت: جلساتی در این زمینه تشکیل شده و پنج جلسه توجیهی در این راستا برای مسئولان این کانون‌ها برگزار شده است.

بابازاده با بیان اینکه 410 کانون فرهنگی و هنری در آذربایجان‌غربی فعالیت دارند، اعلام کرد: برخی از این کانون‌ها فعالیت گسترده‌ای دارند و همزمان چندین مسجد را زیر پوشش برده‌اند که توسط آنها 440 پایگاه اوقات فراغت در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران کانون‌ها در سه نقطه استان پایگاه‌های اوقات فراغت را مدیریت می‌کنند،‌ افزود: یکی از این مدیریت‌ها در مرکز استان، دیگری در خوی که شمال استان را در بحث اوقات فراغت مدیریت می‌کند و سومی در جنوب استان فعالیت خواهد کرد.

بابازاده از انعقاد تفاهم‌نامه بین دبیرخانه ستاد اوقات فراغت و مدیر مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری استان خبر داد و اظهار داشت: در پایگاه‌های اوقات فراغت در زمینه‌های ورزشی، آموزشی، فرهنگی، قرآنی و ... کلاس‌ها تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول