اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک اعلام کرد

واریز یک میلیارد ریال به حساب انجمن کتابخانه‌های آبیک

خبرگزاری فارس: شهردار آبیک گفت: طی یک سال و نیم گذشته مبلغ یک میلیارد ریال از سوی شهرداری به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی آبیک واریز شده است.

واریز یک میلیارد ریال به حساب انجمن کتابخانه‌های آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علی یحیی‌پور بعد از ظهر امروز در پانزدهمین جلسه انجمن امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: شهرداری آبیک تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال جاری هیچ‌گونه بدهکاری به انجمن کتابخانه‌های عمومی آبیک ندارد و با پرداخت کامل نیم درصد از اعتبارات فرهنگی با این انجمن تسویه کرده است.

وی افزود: از انجمن امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک می‌خواهیم که گزارشی از میزان هزینه‌هایی که کرده است به شهرداری آبیک ارسال کند، چرا که طبق قانون موظف هستند اعتبارات را صرف هزینه‌های جاری کنند.

این مسئول ادامه داد: در پارک 9 هکتاری که در شمال شهر آبیک طراحی کردیم فرهنگ‌سرای شهر با کارآیی‌های متعدد به ویژه احداث کتابخانه عمومی در نظر گرفته شده است.

شهردار آبیک اضافه کرد: در اراضی اتوبان هم‌زمان با احداث مجتمع دانشگاهی احداث یک کتابخانه عمومی لحاظ شده است، این درحالی است که در خروجی شهر آبیک نیز دو نقطه به عنوان کتابخانه عمومی پیش‌بینی شده که آمادگی داریم انجمن کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در مورد هر کدام که تمایل دارد زمین را واگذار کنیم تا نسبت به احداث کتابخانه عمومی مرکزی شهر اقدام کند که این موضوع نیاز مردم است.

در این جلسه بر تأمین اعتبار برا‌ی احداث کتابخانه عمومی مرکزی شهر آبیک و کتابخانه عمومی شهر خاکعلی تأکید شد.

گفتنی است، سال گذشته از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خاکعلی، 600 متر‌مربع زمین به انجمن کتابخانه‌های عمومی استان قزوین واگذار شده است.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول