اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار سراوان:

راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار سراوان گفت: به منظور دسترسی آسان و سریع به کتاب‌خوانی، راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در نقاط مختلف شهرستان سراوان ضروری است.

راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، سعید تجلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان سراوان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع کتاب و کتابخوانی و ضرورت پرداختن به این مهم با توجه به پایین‌بودن سرانه مطالعه، در این ارتباط طرح اهدای کتاب برای ارتقای ضریب مطالعه در بین مردم و فرهنگ‌سازی از سوی دستگاه‌های متولی از اولویت‌ها است.

وی همچنین بیان کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار برای حضور یافتن در اقصی نقاط شهرستان در دستور کار قرار گیرد و برای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان، توزیع کتاب‌های کمک آموزشی در بین آنان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان اعلام کرد.

معاون سیاسی ـ‌ اجتماعی فرماندار سراوان خاطرنشان کرد: نبود انجمن خیرین کتابخانه‌ساز که یکی از نیازمندی‌های مهم شهرستان است و گام برداشتن در این راستا توسط خیرین امری ضروری به نظر می‌رسد.

تجلیلی با بیان اینکه یادگیری باعث تغییر در رفتار جامعه می‌شود، از نهادهای فرهنگی خواست تا در زمینه بالا بردن سطح مطالعه گام بردارند.

وی همچنین برنامه‌ریزی برای ایجاد کتابخانه برای ادارات به منظور استفاده برای ارباب رجوع و همکاران را خواستار شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول