اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور مدیر کل کتابخانه‌های استان بوشهر

کتابخانه عمومی بردخون تعطیل شد

خبرگزاری فارس: نخستین حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای بردخون خوش‌یمن نبود و ایشان دستور تعطیلی تنها کتابخانه عمومی بردخون را صادر کرد.

کتابخانه عمومی بردخون تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر صدرالله محتشم 6 ماه پس از عهده‌دار شدن این مسئولیت به همراه تعدادی از همکارانش در اداره کل کتابخانه‌ها و رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان دیر از کتابخانه عمومی بردخون بازدید کرده و از وضعیت مکان و منابع موجود مطلع شدند.

در این بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با انتقاد شدید از وضعیت مطالعه در بردخون گفت: فضای موجود هیچ مطابقتی با کتابخانه ندارد و مانند انباری از کتاب و آشپزخانه است و باید تعطیل شود تا در این زمینه اقدام مؤثری صورت گیرد.

محتشم افزود: کارتن‌های کتاب و مجله در مخزن انباشته شده است و مکان موجود هیچ شباهتی به کتابخانه ندارد زیرا فضای کافی در اختیار کتابخانه قرار نگرفته و همکاری لازم با این مرکز صورت نمی‌گیرد.

مسئول مجتمع فرهنگی هنری بردخون نیز در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای تأسیس مجتمع فرهنگی هنری در سال 1373 تاکنون فضای مجتمع به استعداد دو اتاق از 4 اتاق موجود به مخزن و سالن مطالعه کتابخانه اختصاص یافته است و فعالیت‌های فرهنگی تحت‌الشعاع کتابخانه قرار گرفته است.

نامجو زحمتکش افزود: با وجود همه مشکلات و درخواست و نیاز هنرمندان تاکنون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استان و مجتمع فرهنگی هنری هیچ اقدامی در زمینه تعطیلی این مرکز فرهنگی نکرده‌اند زیرا محروم کردن ولی نعمتان نظام بویژه جوانان از این حق طبیعی شایسته مسئولان کشور اسلامی ما نیست.

در پایان بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی از مسئول کتابخانه عمومی خواست بر درب کتابخانه قفل بزند و در محل کار حاضر نشود و برای خدمت به مرکز شهرستان مراجعه کند.

این دستور در حالی صادر شد که کارکنان کتابخانه عمومی بردخون پس از مدت‌ها در انتظار دریافت اخبار خوش و شادی‌آور در نخستین حضور مدیر کل جدید خود بودند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول