اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان میزبان همایش کارشناسان برنامه‎ریزی نهاد کتابخانه‎های عمومی

خبرگزاری فارس: همایش سه روزه کارشناسان برنامه‎ریزی نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور در گرگان آغاز به کار کرد.

گلستان میزبان همایش کارشناسان برنامه‎ریزی نهاد کتابخانه‎های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان گلستان بعد از ظهر امروز در همایشی که به صورت کارگاهی با حضور اعضای ستاد نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور و 31 کارشناس برنامه‎ریزی از سراسر کشور در گرگان برگزار شد اظهار داشت: این همایش با حضور پرویز برقی شیرازی معاون و دبیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور، غلام‌حسین نفیسی مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور برگزار می‎شود.

سید حسین علوی در این همایش به جایگاه کارشناسان برنامه‎ریزی اشاره کرد و افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و چشم‎انداز 20 ساله، برای اجرای برنامه‎های نهاد کتابخانه‎ها به کارشناسان برنامه‎ریزی نیازمند هستیم.

وی بیان داشت: کارشناس برنامه‎ریزی در نظام ما دارای جایگاه والا و مهمی است و نکته حساس و ظریفی که نظام باید به آن توجه کند این است که برنامه‎ریزی‎های ما، بودجه‎محور است یا بودجه‎ریزی‎های ما، برنامه‎محور است یعنی ما بر اساس برنامه‎های‎مان بودجه تزریق می‎کنیم یا بر اساس اعتبارات‎مان برنامه‎ریزی می‎کنیم.

وی یکی از مهمترین معضلات نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور را برنامه‎ریزی بودجه‌محور عنوان کرد و ابراز داشت: باید مدیران کل و کارشناسان برنامه‎ریزی با تعامل با استانداران و مجموعه‎های استانی خود در راستای فرامین مقام معظم رهبری تلاش کرده تا بتوانند برای برنامه‎های خود بودجه لازم را دریافت کنند.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی گلستان در خصوص نقش و جایگاه کارشناسان برنامه‎ریزی اذعان داشت: کارشناسان برنامه‎ریزی با تدبیر و خلاقیت‎های خود می‎توانند در جایگاه مشاوران مدیران‎ کل خود قرار گیرند و به مدیران خود در راستای استفاده از امکانات بلا استفاده و توانمندی‎های استان خود گام بردارند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول