اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی 500 کتابخانه کلاسی در مدارس استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از راه‌اندازی 500 کتابخانه کلاسی در مدارس استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی 500 کتابخانه کلاسی در مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان علی موحدی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی کنگان اظهار داشت: افزایش سطح کیفی برنامه‌های آموزش و پرورش در استان بوشهر با تلاش همه مسئولان انجام شده و انتظار داریم روزبه‌روز این مهم بهبود یابد.

وی افزود: مسئله آموزش و پرورش یک موضوع بسیار مهم است که انتظار داریم با عنایت همه مسئولان به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه با اشاره به موضوع سند تحول بنیادین به بحث ساماندهی نیروی انسانی در شهرستان کنگان اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه نیروی انسانی، این مدیریت توانسته با استفاده بهینه از نیروهای موجود که به عنوان سرمایه عظیم در این حوزه تعلیم و تربیت هستند، مسیر توسعه و پیشرفت را هموارتر کند.

موحدی همچنین در مورد جذب دانش‌آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز با ارائه گزارشات کارشناسان از تلاش‌های مدیریت کنگان تقدیر کرد و گفت: در این مورد باید از همه ظرفیت‌های موجود چه در حوزه آموزشی و چه در استفاده از نیروهای فرهنگی حداکثر استفاده لازم صورت گیرد و برای تحولات اساسی در این حوزه باید تلاش‌های بیشتر و گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

وی بیان کرد: مصلحت نظام آموزشی کشور ارجحیت دارد و باید به تحقق این سند تحول بنیادین که فرمایشات همه مسئولین به ویژه نگاه عمیق مقام معظم رهبری است جامه عمل بپوشانیم.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس از راه‌اندازی 500 کتابخانه کلاسی در مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: در راستای نهضت مطالعه مفید و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، 500 کتابخانه کلاسی در مدارس ابتدایی استان راه‌اندازی شده است.

وی از مشارکت پرشور دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد و تصریح کرد: بهترین زمینه برای بروز استعدادهای دانش‌آموزان، مسابقات فرهنگی و هنری است که سال گذشته بیش از 160 هزار دانش‌آموز در 27 رشته در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند و با طی مراحل شهرستانی و استانی، 55 مقام کشوری را برای استان به دست آوردند.

موحدی بیان کرد: باید از همه ظرفیت فرهنگی موجود برای رشد و ارتقای سطح آموزشی در مدارس استفاده کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول