اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

توسعه شهر با محوریت عدالت اجتماعی اتفاق افتاده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت:‌ توسعه شهر اردبیل براساس عدالت اجتماعی اتفاق افتاده و همچنان پایبند این استراتژی هستیم.

توسعه شهر با محوریت عدالت اجتماعی اتفاق افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: توسعه پایدار شهر اردبیل و ارایه خدمات به شهروندان براساس عدالت اجتماعی، حفظ کرامت و حقوق شهروندان به جد از سوی شورا و شهرداری پیگیری شده و مورد هدف‌گذاری است.

وی بسترسازی عدالت اجتماعی و افزایش مشارکت شهروندان در توسعه و تصمیم‌گیری‌ها را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: این اهداف در ارایه خدمات مطلوب به همه شهروندان و طراحی و برنامه‌ریزی شهری همواره مد نظر بوده و به جد پیگیری می‌شود.

شاکر ضرورت اتمام و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر را جدی و در دستور کار شورا توصیف کرد و افزود: امسال حرکت خوبی از سوی شهرداری و شورا آغاز شده که مردم به صورت ملموس در سه ماه اخیر این توسعه و پیشرفت‌ها را شاهد هستند.

این مسئول تصریح کرد: اتمام و تکمیل هر چه سریع‌تر طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا از جمله اصلاح پل کلخوران، ساماندهی خیابان‌های اطراف آن، بازگشایی خیابان 32 متری گلمغان، ملاباشی و تکمیل پروژه‌های موجود در شهرک سینا به صورت جدی پیگیری می‌شود چرا که اتمام این پروژه‌ها مشکلات و معضلات شهروندان را برطرف می‌کند.

وی با تاکید بر توسعه پایدار شهر اردبیل اضافه کرد: این شهر همواره از نبود زیرساخت‌های لازم رنج برده و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز همواره وابسته به همبستگی اجتماعی و مساعدت و مشارکت بخش خصوصی و دولتی دارد.

به گزارش فارس، سخنگوی شورای شهر اردبیل با اشاره به پایین بودن سطح درآمد شهرداری اردبیل بیان کرد: کمبود منابع درآمدزایی در شهر اردبیل سبب شده است که شهرداری در ارایه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان با مشکلاتی مواجه شده و توسعه و پیشرفت شهر نیز با تعلل روبه‌رو شده است.

شاکر در ادامه سخنان خود با بیان این‌ که توسعه همه‌جانبه و ایده‌آل شهر یک ضرورت است که به اراده جمعی و تلاش پایدار نیاز دارد، ادامه داد: فاصله بین امکانات و نیازهای شهری زیاد است و باید این مطلب را از یاد نبرد که شهر فقط متعلق به شورا و شهرداری نیست بلکه سازمان‌های دولتی، غیردولتی و خود مردم باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود یکی از راهکارهای مناسب برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان را مدیریت واحد شهری اعلام کرد و گفت: مدیریت واحد شهری موضوعی است که نباید در حد شعار باقی بماند بلکه برای تحقق آن نیازمند اقدامات اساسی و اصولی هستیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول