اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

تصویب 23 طرح توسعه شهرهای بندری سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق دریایی جنوب شرق کشور، 23 طرح به منظور توسعه شهرهای بندری سیستان و بلوچستان (کنارک و چابهار) تصویب شد.

تصویب 23 طرح توسعه شهرهای بندری سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد در نشست پیگیری مصوبات سفر رهبری معظم انقلاب اظهار داشت: از مهم‌ترین طرح‌های به تصویب رسیده در این نشست می‌توان به احداث بیمارستان 64 تختخوابی کناره، شش مرکز اورژانس بین راهی، شش خانه بهداشت، یک باب آزمایشگاه فرانس در شهر کنارک، سه مجتمع آموزشی سه مقطعی و دو سرسرای ورزشی را نام برد.

وی افزود: همچنین به منظور بهسازی راه‌های ارتباطی شهرهای جنوبی جاسک ـ کنارک و جاده ساحلی پسابندر ـ چابهار، مصوبه ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته و با پیش‌بینی بودجه مورد نیاز در تلاش هستیم تا هر چه زودتر اجرایی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای اجرایی شدن این طرح‌ها، 460 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 400 میلیارد از آن در اعتبار سال 91 کشور پیش‌بینی شده است.

آزاد اظهار امیدواری کرد: با تصویب مجلس و تأمین اعتبار لازم این پروژه‌ها، کار اجرایی آنها تا اواخر سال 91 به پایان برسد.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به تأمین اعتبار، عملیات اجرایی پروژه‌های بهداشتی و درمانی، دو مجتمع آموزشی سه مقطعی و یک سرسرای ورزشی در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت سفرهای رهبری افزود: همواره سفرهای آیت‌الله خامنه‌ای سرآغاز سازندگی و توسعه در جای جای ایران زمین بوده است.

آزاد از مسئولان خواست تا برای اجرایی شدن این مصوبه‌های ارزشمند، تمام تلاش خود را به کار برند.

استان سیستان و بلوچستان حدود 360 کیلومتر مرز دریایی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان دارد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول