اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورا‌ها به مباحث توسعه پایدار شهر‌ها توجه کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا‌ها باید به مباحث توسعه پایدار شهر‌ها توجه کنند و شهرداری باید مدافع حقوق نسل‌های آتی باشد.

شورا‌ها به مباحث توسعه پایدار شهر‌ها توجه کنند

محمود محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تنظیم روابط متقابل بین مردم و شهرداری به عنوان محوری‌ترین فعالیت شورا‌ها به شمار می‌رود، اظهار داشت: تنظیم این روابط باید به صورتی باشد که حقوق خصوصی مردم را که در ارتباط با شهرداری است، حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه حق شخصی مردم نباید در این تنظیم روابط تضییع شود، اضافه کرد: نادیده گرفتن حقوق مردم در برخی از موارد توسط شورای شهر وجود دارد و شورا‌ها باید حفظ حقوق مردم را در مقابل شهرداری در دستور کار خود قرار بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شورا‌ها باید به مباحث توسعه پایدار شهر‌ها توجه کنند و شهرداری باید مدافع حقوق نسل‌های آتی باشد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان اقدامات بسیاری را در راستای تنظیم روابط متقابل شهرداری و مردم انجام داده است، ادامه داد: عمده فعالیت‌های شورای شهر اصفهان مبتنی بر فعالیت‌های عمرانی و توسعه فیزیکی شهر است.

محمدی با اشاره به اینکه شورای شهر باید در مباحث توسعه عمرانی تنظیم روابط میان نسل حاضر و نسل آینده را مورد نظر قرار دهد، تأکید کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در ارتباط با توسعه شهر تنها به نسل حاضر اختصاص ندارد، بلکه نسل آینده نیز از منافع حاصل از توسعه شهر بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان داشت: شورای شهر در نظر دارد تا پایان سال جاری تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام موجود در سطح شهر را به پایان برساند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول