اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سرعین:

درآمد ناچیز توسعه شهر سرعین را کند کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سرعین گفت: درآمد کم شهرداری سبب کند شدن توسعه شهر توریستی سرعین شده است.

درآمد ناچیز توسعه شهر سرعین را کند کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر محمدی صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم سرعین آوازه جهانی یافته است که این وظیفه ما را در خدمات‌رسانی سنگین‌تر می‌کند.

وی با تاکید بر تغییر نگرش ساختاری در شهرستان سرعین گفت: نگاه ما باید از مسیر سنتی به سمت دیدگاهی نوین حرکت کند چرا که منطقه سرعین از نظر استعداد چیزی کم از سایر شهرهای توریستی جهان ندارد.

رئیس شورای شهر سرعین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تنگ‌نظری‌هایی در ارتباط با توسعه سرعین به چشم می‌خورد، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت شهروندان و مسئولان این تنگ‌نظری‌ها برطرف شده و توسعه در شهرستان سرعین چهره واقعی خود را نشان دهد.

محمدی بیان داشت: شهر سرعین تنها با پنج نفر شورا و یک شهردار رشد و توسعه را تجربه نخواهد کرد و در این میان انتظار ما مشارکت مردم و شراکت‌پذیری آنان در تمام مسایل شهری است.

وی ادامه داد: برای توسعه شهرستان سرعین نیاز جدی به مشارکت عمومی محسوس است که در این بخش برخی از شهروندان با در اختیار گذاشتن زمین‌هایشان ما را یاری کردند که انتظار همراهی سایر شهروندان را نیز در این حوزه داریم.

این مسئول یکی از ارکان مهم توسعه شهری را درآمد شهرداری‌ها اعلام کرد و افزود: این درآمد نقش بسیار ویژه‌ای در خدمات شهری ایفا می‌کند و اگر درآمد مستمر شهرداری را شاهد نباشیم توسعه نیز امکان‌پذیر نیست.

رئیس شورای شهر سرعین بیان داشت: باید درآمد شهرداری را به سمت توسعه پایدار ببریم و در این مسیر شورا نیازمند یک برنامه‌ریزی جدی است تا در اجرای پروژه‌های مشارکتی بتوانیم به اهداف توسعه‌ای شهر دست پیدا کنیم.

وی در دست اجرا بودن پروژه استاد شهریار و کمپ گلدشت کلخوران را یادآور شد و افزود: سیاست‌گذاری اصلی شورای شهر حرکت به سمت توسعه پایدار است و این امر جز با همکاری مردم و شهروندان امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شورا امسال 5 میلیارد تومان برای شهرداری اعتبار مصوب کرده است؛ تصریح کرد: این بدین معنی نیست که دولت این پول را در اختیار شهرداری قرار می‌دهد بلکه شهرداری‌ها نهادی غیر دولتی هستند که هزینه آن باید توسط مردم تقبل شده و تامین بودجه شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول