اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها:

بخش خصوصی بیش از پیش باید به توسعه شهری کمک کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها گفت: سرمایه گذاری و توسعه شهری می‌تواند به جلب سرمایه بخش خصوصی منجر شود و بخش خصوصی باید وارد میدان شود.

بخش خصوصی بیش از پیش باید به توسعه شهری کمک کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سعید ذاکر اصفهان ظهر امروز در همایش توسعه سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های شهرداری‌ها با اشاره به اهداف این همایش و ارتباط بین بخش خصوصی و مدیران شهری، اظهار داشت: بخش خصوصی و خیران از جمله مهم‌ترین بخش‌هایی است که می‌تواند با شهرداران در زمینه انجام پروژه‌ها همکاری داشته باشد.

وی افزود: اخذ ایده‌ها، نظرات و راهکارها در پروژه‌های شهری همراه سرمایه گذاری و توسعه شهری می‌تواند به جلب سرمایه بخش خصوصی منجر شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها به مشارکت خیران و سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: بر اساس نیاز مناطق از خیران باید در ظرفیت موجود در امور فرهنگی و رفاهی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در پروژه‌های مشارکتی باید بتوان معضلات و مشکلات شهری را با مدیریت واحد حل کرد که امید می‌رود، این امر به زودی محقق شود.

ذاکر اصفهانی خیران را بازوی توانمند شهرداران دانست و بیان داشت: دولت در همه بخش‌ها نمی‌تواند سرمایه گذاری کند، اما خیران و نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌توانند وارد میدان شوند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول