اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی علاج درد توسعه‌یافتگی شهری است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت:‌ جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مسیر توسعه و عمران علاج درد توسعه‌یافتگی در بخش‌های عمده شهری است.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی علاج درد توسعه‌یافتگی شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از چندین طرح نیمه‌تمام در اردبیل اظهار داشت: ‌مجموعه شورای شهر اردبیل با تمام توان و بضاعت خود و سعه‌صدر و تصمیم مدبرانه سعی در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دارد تا در تمام بخش‌ها اردبیل به مرز توسعه‌یافتگی واقعی برسد.

وی با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها در روند سرمایه‌گذاری به ویژه از سوی برخی دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: در حالی که شورا تلاش می‌کند مسیر سرمایه‌گذاری را تسهیل کند، عده‌ای با کارشکنی‌ها و رفتارهای غیرمنطقی سعی دارند در این استان سرمایه‌گذاران را فراری دهند که اگر شیوه رفتار و نگرش خود را اصلاح نکنند به یقین کارشکنان به مردم معرفی می‌شوند.

شاکر در ادامه سخنان خود از احداث چندین مجموعه مشارکتی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری در نظر دارد در ارایه مجوزهای لازم برای طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران 50 درصد تخفیف ارایه کرده تا زمینه تحقق این امر فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه در این استان به ویژه در شهر اردبیل زمینه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوب اما زیرساخت‌ها به حد کافی و مناسب نیست ما سعی کردیم با این تخفیف سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب اجرای طرح‌های بزرگ و کارآمد شهری کنیم تا شهر اردبیل از نظر فضاهای توریستی، تفریحی، گردشگری و سیاحتی وضعیت مناسب‌تری پیدا کند.

وی ادامه داد: در همین زمینه و با سرمایه‌گذاری هفت میلیارد تومان شهر بازی در اردبیل احداث می‌شود که برای این امر از یک سرمایه‌گذار علاقمند دعوت به همکاری شده است.

به گزارش فارس، سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت:‌ این شهر بازی در محدوده فضای زیبای دریاچه شورابیل احداث می‌شود و اگر توافقی برای ایجاد شهر بازی در شورابیل قطعی شود این شرکت کار خود را شروع تا با تمامی امکانات جانبی این مجموعه را راه‌اندازی کند.

شاکر منابع خدادادی در شهر اردبیل برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه توریسم و گردشگر را خاطرنشان کرد و بیان داشت: ما در اردبیل مجموعه‌های طبیعی متعددی برای جذب مسافر و گردشگر داریم که یکی از آنها دریاچه زیبا و طبیعی شورابیل است، می‌توان با جذب سرمایه‌گذاران متعدد این مجتمع را به بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی، ورزشی، تفریحی تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این امر در هر چهار منطقه شهرداری قرار است پارک‌هایی نیز با وسعت بزرگ‌تر احداث شود تا هم سرانه فضای سبز افزایش یافته و هم اهالی مناطق مختلف از امکانات و تجهیزات مناسب تفریحی استفاده کنند.

شاکر افزود:‌ شهرداری اردبیل در کنار این طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین تجهیز پارک‌ها به ست‌های ورزشی اولویت سال آینده خود را آسفالت معابر و کوچه‌ها قرار داده است که در این امر اگر مشارکت ساکنان محلات را شاهد باشیم با خودیاری آنها آسفالت همان کوچه در اولویت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد:‌ شورا و شهرداری با تمام توان و بضاعت خود در صدد ایجاد فضای مناسب برای سهولت رفت و آمد، زندگی و گذراندن ایام فراغت برای همشهریان است که در برنامه‌ریزی سال آینده همه آنها مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول