اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد:

بانک اطلاعات شهری سبب رشد و توسعه شهر مشهد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد گفت : با توجه به جایگاه شهر مشهد و اهمیت آن، ایجاد بانک اطلاعات شهری سبب رشد و توسعه شهر مشهد می‌شود.

بانک اطلاعات شهری سبب رشد و توسعه شهر مشهد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری بانک اطلاعات شهری مشهد، جعفر معماریان‌هرانی با اشاره به ضرورت ایجاد بانک اطلاعات شهری اظهار داشت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، راه‌های جدید در زمینه اطلاع‌رسانی به شهروندان ایجاد شده ‌است که از جمله آن می‌توان به بانک اطلاعات شهری اشاره کرد.
وی به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر "خدمت به مشهد خدمت به کشور است" اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب مسئولان کشوری باید توجه ویژه‌ای به شهر مشهد داشته‌ باشد و این جمله را سرلوحه کار خود قرار‌ دهند که در این راستا این پروژه می‌تواند مفید واقع شود.
معماریان ادامه‌داد: مشهد همیشه در زمینه اطلاع‌رسانی پیشتاز بوده‌ است و امیدواریم سایر شهرها نیز از این نمونه موفق، الگوبرداری صحیح داشته‌ باشند.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد خاطرنشان کرد: بانک اطلاعات شهری در صورتی‌ که وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، می‌تواند مشکلات موجود در جامعه را به منظور رفع به گوش مسئولان برساند و در این راستا به پیگیری آنها بپردازد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول