اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج:

توسعه عمران شهری برنامه محوری امسال شهرداری سنندج است

خبرگزاری فارس: شهردار سنندج گفت: جلب رضایت شهروندان، تلاش برای توسعه عمرانی شهر محور برنامه‌های شهرداری سنندج در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام شد.

توسعه عمران شهری برنامه محوری امسال شهرداری سنندج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی حسام‌شریعتی در نخستین جلسه شورای اداری در سال جدید اظهار کرد: برخورد مناسب با شهروندان و تلاش برای اجرای سریع کار اداری ارباب رجوع باید سرلوحه فعالیت‌های همه مدیران و پرسنل شهرداری باشد.

وی اظهار داشت: تکمیل طرح‌های عمرانی سنوات گذشته و اجرای 20 طرح عمرانی جدید در زمینه توسعه عمران و آبادانی شهر از اولویت‌های کاری شهرداری سنندج است.

وی تعامل و همفکری مدیران شهرداری سنندج و توجه آنها به شعار سلامت، صداقت، تخصص و توکل به خدا را امری لازم و ضروری در تحقق برنامه‌های شهرداری خواند و بر آن تاکید کرد.

وی تقبل مسئولیت را در نظام اسلامی نعمتی برای خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال دانست و گفت: همه مسئولان شهرداری باید این مدت خدمت خود را فرصتی برای به دست آوردن سعادت دنیوی و اخروی خود بدانند.

وی از تغییر افکار عمومی شهروندان سنندجی نسبت به عملکرد شهرداری سنندج در سال جهاد اقتصادی به عنوان سال همفکری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و همت پرسنل شهرداری نام برد و افزود: حرکت جهادی شهرداری سنندج در سال 90 موجب ارتقا جایگاه شهرداری در افکار عمومی شد.

حسام‌شریعتی با اشاره به رشد 25 درصدی بودجه شهرداری سنندج در سال جاری افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری سنندج در سال جاری بیش از 50 میلیارد تومان است که تصویب و اجرای آن نیازمند همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر است.

وی تصریح کرد: تلاش برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری و جلب سرمایه‌گذاری در داخل شهر سنندج امری لازم و ضروری است که نیاز به تقویت بخش اقتصادی شهرداری دارد.

در این نشست علاءالدین جماعتی به عنوان مدیر شهرداری منطقه 2، رامین روغنی به عنوان مدیر ناحیه منفصل شهری نایسر معرفی و از زحمات خالد میرکی مدیر شهرداری منطقه 2 قدردانی شد.

خالد میرکی به عنوان مدیر عمران معاونت فنی و عمرانی و خالد منصوری هم به عنوان سرپرست مدیریت توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری سنندج معرفی شدند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول