اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار مشهد:

توسعه متوازن شهر مشهد اصلی‌ترین دغدغه مدیریت شهری است

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهردار مشهد در امور سرمایه گذاری و مشارکتهای اقتصادی گفت: توسعه متوازن شهر یکی از اصلی ترین دغدغه مدیریت شهری است.

توسعه متوازن شهر مشهد اصلی‌ترین دغدغه مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ابراهیم رئیسیون با حضور در منطقه 5 مشهد گفت: توسعه متوازن شهر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد مایل است توسعه در همه جای شهر به صورت متوازن صورت بگیرد و همه مردم به طور یکسان از پروژه‌ها استفاده کنند.

رئیسیون تصریح کرد: در حال حاضر شمال و شمال شرق مشهد از امکانات کمتری نسبت به دیگر مناطق مشهد برخوردار است و به نوعی توسعه آن دغدغه شورای اسلامی شهر مشهد نیز بوده است.

وی درباره پروژه بازار بزرگ ملل گفت: این پروژه که در تقاطع بزرگراه شهید بابا نظر و بولوار شهید آوینی واقع شده است از نقاطی است که همواره توسعه آن دغدغه مدیریت شهری است.

رئیسیون گفت: انتخاب این مکان برای انجام پروژه بازار بزرگ ملل فرصت خوبی برای توسعه این منطقه است که به منظور توسعه بیشتر آن سیاست‌های تشویقی نیز در نظر گرفته شده است.

قائم‌مقام شهردار مشهد در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی با بیان اینکه ایجاد این بازار ، محلی برای گردش شهروندان را نیز به وجود می‌آورد ، تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری مشهد نه تنها به عنوان شریک بلکه می تواند نقش پشتیبانی را برای سرمایه‌گذارانی که به توسعه متوازن شهر اهمیت می‌دهند ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری، متمرکز کردن این حوزه در یک ساختار واحد است تا خدمات به صورت مطلوب‌تری به شهروندان ارائه شود.

رئیسیون در پایان خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌برداری شهروندان باید این پروژه طبق زمانبندی و چه بسا زودتر از موعد مقرر احداث شود.

در ادامه این بازدید شهردار منطقه 5 مشهد درباره بازار بزرگ ملل گفت: این پروژه در تقاطع بزرگراه شهید بابا نظر و بولوار شهید آوینی واقع شده است و با مساحت یک هکتار احداث می‌شود.

سید حسن حسینی تصریح کرد: هزینه ساخت این بازار 35 میلیارد تومان برآورد شده است که ظرف دو سال احداث می‌شود.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول