اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش استاندار خراسان‌جنوبی:

اعتبار 60 میلیاردی برای توسعه شهری و روستایی ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اعتباری معادل 60 میلیارد تومان برای توسعه و عمران شهری و روستایی به خراسان‌جنوبی ابلاغ شده است که این رقم نصف اعتبار تملک و دارایی یک سال استان ما است.

اعتبار 60 میلیاردی برای توسعه شهری و روستایی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره مهر 100 در محل نمایشگاه بین‌المللی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: باید با اولویت‌بندی نیازهای استان که انجام شده است در راستای رفع این نیازها با این اعتبار ابلاغی که رقم بسیار قابل توجهی است تلاش کنیم.

وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در راستای حل مشکلات مردم نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار خراسان‌جنوبی به گوشه‌ای از عملکرد دولت نهم و دهم در خراسان‌جنوبی اشاره کرد و گفت: یکی از این اقدامات مهم در راستای توسعه همه جانبه استان تدوین اسناد توسعه شهرستان‌های مختلف است که در صورت تغییر در مدیریت‌ها سند و برنامه‌ای برای ادامه روند توسعه‌ای استان وجود داشته باشد.

رشید تدوین اسناد توسعه شهرستان‌ها را یکی از زیرساخت‌های لازم برای توسعه استان دانست و افزود: این کار با تلاش مسئولان و همکاری دانشگاهیان انجام شده است که تاثیرات زیادی در تسریع روند توسعه‌ای استان دارد.

وی ادامه داد:‌ همچنین اسناد توسعه‌ای در بخش‌های اشتغال، خانواده و صنعت نیز در استان تدوین شده که این اسناد جزء زیرساخت‌های اصلی برای توسعه و پیشرفت است.

*خدمات دولت اثرات ماندگاری در خراسان‌جنوبی داشته است

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دولت نهم و دهم اقدامات توسعه‌ای زیادی در خراسان‌جنوبی انجام داده که ما شاهد این خدمات ماندگار و تاثیرگذار در استان هستیم.

رشید ادامه داد: ‌ما نباید به اقدامات انجام شده مغرور شویم بلکه باید با همکاری مردم و جلب مشارکت حداکثری آنها در راستای ایجاد فرصت‌های بهتر برای خدمت‌رسانی تلاش کنیم.

وی گفت: خدمت به مردم شعار دولت است و ما نیز به خدمت‌گذاری به این مردم قدرشناس افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول