اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 خبر داد

توسعه شبکه روشنایی شهری جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 گفت: شبکه روشنایی شهری جنوب تهران توسعه یافت.

توسعه شبکه روشنایی شهری جنوب تهران

امیرحسین سهرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: شبکه روشنایی شهری به منظور ایجاد امنیت فردی و اجتماعی شهروندان در سه بوستان و هفت معبر اصلی از سوی شهرداری منطقه 20 احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت امنیت فردی و اجتماعی شهروندان گفت: شبکه روشنایی شهری منطقه 20 در سه بوستان و هفت معبر اصلی این منطقه با حجم عملیات 330 پایه توسعه یافت.

سهرابی با اشاره به اینکه استفاده از تکنولوژی برتر LED موجب مصرف بهینه انرژی می‌شود، خاطرنشان کرد: شبکه روشنایی مورد اشاره در بوستان باغ اناری، فاز دو بوستان نور علیزاده، بوستان مجتمع سپاه، تقاطع فدائیان اسلام، خیابان مالک‌اشتر، ضلع شمال سلمان فارسی، خیابان غیاثوند، خیابان ایرانیت، جاده امین‌آباد، شهرک فاطمیه و خیابان احمد قمی واقع در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ایجاد شده است.

سهرابی تصریح کرد: حفاری مسیر، غلاف‌گذاری، نصب فونداسیون، کابل‌کشی، نصب پایه و نصب سر چراغ از مراحل انجام شده در پروژه شبکه روشنایی است که به منظور روشنایی معابر و محل‌های مورد اشاره انجام شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان نورپردازی مقبره شهدای گمنام و سنگ‌نوشته اسامی دو هزار و 700 شهید شهرری و پل شهدای شهرداری را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول