اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 بهمن

همایش دیدگاه‌ها و موانع توسعه شهر اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش یک روزه علمی تخصصی دیدگاه‌ها و موانع توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه شهری اراک به همت دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار می‌شود.

همایش دیدگاه‌ها و موانع توسعه شهر اراک برگزار می‌شود

دبیر کمیته علمی همایش تخصصی دیدگاه‌ها و موانع توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه شهری اراک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش 25 بهمن‌ماه و با مشارکت و همکاری استانداری مرکزی، شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک در تالار فردوسی شهرک دانشگاهی امیرکبیر برگزار می‌شود.

فرهاد امام‌جمعه افزود: این همایش با هدف عرضه اندیشه‌ها و نظارت نو و بدیع پیرامون تشخیص مسائل و موانع توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر اراک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این همایش بیان داشت: شناخت موانع ساختاری توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه شهری اراک، بررسی مسائل و نیازمندی‌ها به منظور ارتقای مشارکت مردم در محیط زیست جامع شهر اراک، زمینه و موانع همبستگی اجتماعی، نقش مدیریت شهری در هویت‌بخشی به ساختار کالبدی فضای شهر، نقش سیاست‌گذاری و تصمیمات ملی و دولتی در برنامه‌ریزی توسعه شهری محورهای این همایش هستند.

دبیر کمیته علمی همایش تخصصی دیدگاه‌ها و موانع توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه شهری اراک گفت: با پایان مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش 15 مقاله در محورهای مطرح‌ شده ارسال شد که از این تعداد شش مقاله به عنوان مقالات برتر شناخته شدند.

به گفته وی چاپ کتاب و سی‌دی مقالات و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی از برنامه‌های جنبی این همایش است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول