اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دماوند:

اتحاد و همدلی موجب توسعه شهر می‏‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر دماوند گفت: با اتحاد و همدلی بین اعضای شورا، شهردار و شهروندان می‏‌توان زمینه توسعه شهر را فراهم کرد.

اتحاد و همدلی موجب توسعه شهر می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا علیجانی یکشنبه شب در مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر که با حضور مسئولان شهرستانی و شهروندان دماوندی به مناسب میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات شهرداران گذشته که در احداث این بوستان همت گماردند، از زحمات و تلاش‏‌های بی‏‌دریغ شهردار دماوند که در مدت بسیار کوتاه این مجموعه را آماده بهره‏‌برداری ساخت، تقدیر کرد.

وی بیان کرد: مشارکت مردم در ارائه خدمات مطلوب شهرداری به شهروندان نقش بسزایی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر دماوند تصریح کرد: اعضای شورا از سوی مردم انتخاب می‏‌شوند و به نمایندگی مردم در حوزه مدیریت شهری در صحنه حضور می‏ یابند که اگر مشارکت و هم‏‌فکری آنها نباشد، اعضای شورا نیز نمی‏‌توانند گام‏‌هایی در خور شان آنها بردارند.

علیجانی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر دماوند باید با یکدیگر همدلی و اتحاد داشته باشند، خاطرنشان کرد: این همدلی زمانی معنا و مفهوم خود را به دست می‏آورد که شهروندان نیز با وحدت، اعضای شورا و شهردار را در ارائه خدمات شایسته یاری کنند.

وی با بیان اینکه کوتاه‏‌نظری نمی‏‌تواند گره‏‌ای از مشکلات شهری باز کند، تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم تا شهری آباد بسازیم و این مهم تنها به اتحاد بین شورا و شهرداری منوط نمی‏‌شود بلکه این امر خواست و حمایت مردم را نیز می‏‌طلبد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول