اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:

توسعه بهداشت شهری حاصل ارتباط دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ارتباط حوزه سلامت و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با شهرداری در تمام ابعاد در رشد و توسعه فضای مطلوب شهری نقش خواهد داشت.

توسعه بهداشت شهری حاصل ارتباط دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شمس‌الدین حجازی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح فرهنگسرای سلامت که در بوستان کوکب برگزار شد، در سخنانی افتتاح فرهنگسرای سلامت از سوی شهرداری قم را اقدامی نوآورانه عنوان کرد و اظهار داشت: همکاری و همیاری شهرداری با حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نتایج خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: زمینه فعالیت‌های متعددی برای این همکاری وجود دارد که در ابعاد مختلف ثمربخش خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: با طراحی قوی‌تر رابطه میان رابطین بهداشت محله‌ها با شهرداری می‌توان به صورت مطلوب حوزه سلامت را ارتقا داد.

حجازی گفت: در بحث بهداشت حرفه‌ای و بهداشت محیط هر اندازه مسئولان شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی به یکدیگر نزدیک شوند، شاهد یک شهر خوب و سالم خواهیم بود.

وی افزود: با حمایت‌های شورای شهر گام‌های موثری در زمینه بهداشت شهری برداشته شده اما در کارکرد گروهی و تیمی باید مطلوب‌تر عمل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اذعان کرد: همکاری و همیاری مسئولان شهرداری و شورای شهر با دانشگاه علوم پزشکی در راستای داشتن شهری آراسته و بهداشتی موثر است.

حجازی با اشاره به سخنان یکی از مراجع تقلید در رابطه با بهداشت شهری تصریح کرد: بیمارستان‌ها، جاده‌ها، خیابان‌ها و دیگر مولفه‌های شهری باید در شان ام‌القرای جهان تشیع باشند.

وی یادآور شد: در تمام ابعاد ارتباط حوزه سلامت و بهداشت با شهرداری در رشد و توسعه فضای مطلوب شهری نقش خواهد داشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول