حسن کربلایی در حاشیه نشست هماندیشی رسانههای ملی و بینالمللی با شهردار مشهد در گفتوگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مشهد خاستگاه تمام شیعیان ایران و حتی دلباختگان سراسر جهان است که این امر ضروری میسازد تمام مسئولان کشوری نگاه خود را به مشهد فراتر از نگاههای کنونی و در سطح ملی و حتی بینالمللی داشته باشند چرا که زائران از اقصی نقاط دنیا برای سفر به مشهد لحظه شماری میکنند.
معاون سردبیر روزنامه رسالت تصریح کرد: در راستای معرفی مشهد، هر فرد یک وظیفه خاص و یک وظیفه عام دارد و در این میان نشریات و رسانهها یک وظیفه مضاعف دارند که در این راستا باید با توجه به وظیفه ذاتی خود که معرفی زوایای پیدا و پنهان مسائل شهر است، بپردازند تا مسئولان نیز با ذهن باز بتوانند در این ارتباط تصمیمگیری کنند.
وی تأکید کرد: مشهد به لحاظ ساختار شهری خود و نیز وجود بارگاه منور رضوی که خاستگاه و قلب ایرانیان و تمام شیعیان جهان است، در میان سایر کلانشهرهای کشور به منظور برقراری دیپلماسی رسانهای، تأثیرگذارترین شهر بوده و در رأس قرار دارد.
کربلایی اذعان داشت: مشهد تفاوتهای بسیار چشمگیری در این چند سال اخیر در حوزه شهری داشته که این امر به نوعی بیانگر یک مدیریت جامع در حوزه عمرانی شهرداری مشهد است و در این چند سال نمود بیشتری از خود نشان داده است.
انتهای پیام/ن20/ط4000