اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری ارومیه تاکید کرد

زیرساخت‌ها برای توسعه خدمات شهری فراهم شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری ارومیه بر اهمیت فراهم‌کردن زیرساخت‌ها برای توسعه خدمات شهری بیش از بیش تاکید کرد.

زیرساخت‌ها برای توسعه خدمات شهری فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا عدل‌دوست ظهر امروز در بیست و هشتمین نشست معاونان خدمات شهری کلانشهرهای کشور که در سالن اجتماعات مجتمع گردشگری چی‌چست برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌های مختلف فرصت مغتنمی ایجاد می‌کند تا در راستای رفع موانع خدمت‌رسانی گام برداشته شود، پس باید از این فرصت‌ها برای تبادل اطلاعات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی به‌ویژه ارومیه، نگارخانه تاریخ ایران زمین قلمداد می‌شود، گفت: به دلیل استقرار اقوام و پیروان ادیان مختلف و قدمت طولانی این شهر ارومیه بین سایر شهرهای کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به طوری که تاسیس شهرداری در این شهرستان به نخستین سال‌های 1300 برمی‌گردد زیرا طبق مستندات موجود در این منطقه طی سال 1311 شهرداری دارای ساختمان مستقل می‌شود و در سال 1312 نخستین نقشه شهری ارائه می‌شود.

عدل‌دوست با اشاره به سابقه طولانی تاسیس شهرداری در ارومیه بیان داشت: تاکنون 42 شهردار با قرار گرفتن در این پست کلیدی به مردم خدمت کرده‌اند به طوری که عمر متوسط برای خدمت هر یک از شهرداران 2 سال بود.

وی با بیان اینکه شهرداری در زمینه‌های مختلف به طور مستمر فعال است، ادامه داد: بیش از 2 هزار و 500 نفر در شهرداری ارومیه مشغول به خدمت هستند و میزان بودجه امسال حدود 3 هزار و 240 میلیارد ریال است.

عدل‌دوست در برشماری پروژه‌های مهم به‌پروژه سیستم یکپارچه‌سازی خدمات شهرداری تحت وب، احداث تقاطع پل قویون با اعتباری به میزان 800 میلیارد ریال، راه‌اندازی خط BRT در شش ماهه نخست سال‌جاری و انتشار اوراق مشارکت با اعتبار 800 میلیارد ریال به همراه عقد قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش 3 هزار و 800 میلیارد ریال از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری ارومیه قلمداد کرد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول