اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تدوین برنامه پنج ساله توسعه شهری فعالیت‌های جزیره‌ای را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با تدوین برنامه پنج ساله توسعه شهر اردبیل از کارهای جزیره‌ای و موقتی شهرداری‌ها جلوگیری خواهد شد.

تدوین برنامه پنج ساله توسعه شهری فعالیت‌های جزیره‌ای را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در نشست با کارشناسان حوزه شهر‌سازی شهرداری اردبیل اظهار داشت: با گسترش مشارکت‌های مردمی در سال گذشته در اردبیل فعالیت‌های اساسی و ریشه‌ای بزرگی انجام شد به طوری که ایجاد پمپ گازوئیل و کارواش در ترمینال بین شهری در مرحله پایان عقد قرار داد است و قرار است با اجرای آن این طرح تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری برسد.

وی ایجاد پل عابر پیاده مکانیزه در چهارراه حافظ، ساخت پروژه مسکونی – تجاری با 52 واحد مسکونی و 12 واحد تجاری جنب شوراسنتر، ساخت پروژه مشارکتی تجاری- مسکونی در محل اتوبوسرانی فعلی به ارزش 100 میلیارد تومان همه از اقداماتی است که با همکاری مردم آگاه و فهیم اردبیل انجام شده است.

شهردار اردبیل به اداره فعالیت‌های اداری مالی و در‌آمدی شهرداری نیز در سال گذشته اشاره کرد و گفت:‌ شهرداری در چند سال اخیر با متحمل شدن فشارهای زیاد سال گذشته موفق شد مجوز استخدام 262 نفر را کسب کند که از این تعداد 220 نفر از طریق آزمون و 42 نفر نیز طبق سهمیه قانونی خانواده شهدا و آزادگان از طریق آزمون جذب می‌شوند.

بدری یادآور شد: این آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شده و امیدواریم سال آینده با اعلام نتیجه آزمون نیروهای مورد نیاز شهرداری را جذب و استخدام نماییم که یک حرکت اساسی در تزریق نیروی انسانی به بدنه شهرداری خواهد بود.

این مسئول راه‌اندازی منطقه چهار شهرداری در سال گذشته را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه شهری اعلام کرد و تصریح کرد: راه‌اندازی این واحد در ارتقای رتبه شهرداری اثر بسیار بالایی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود به در‌آمد شهرداری و سازمان‌های تابعه در سال گذشته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 73 میلیارد تومان در سال گذشته وصولی داشته‌ایم که بیش از 80 درصد پیش‌بینی‌های ما از منابع در‌آمدی محقق شده است.‌

انتهای پیام/ش20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول