اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا:

جذب جوانان در صنعت موجب تحقق تولید ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا گفت: جذب جوانان در صنعت برکات زیادی داشته و همواره موجب توسعه و پیشرفت کشور در راستای تولید ملی می‌شود.

جذب جوانان در صنعت موجب تحقق تولید ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حسین اسدی عصر امروز در بازدید از شهرک صنعتی بخش شال با بیان اینکه ناحیه صنعتی شال در حد فاصل محور تقاطعی قله گنجی در بخش رامند و روستای تاریخی زین‌آباد قرار دارد، اظهار کرد: این شهرک با مساحتی بالغ بر 95 هکتار یکی از نواحی صنعتی و تجاری در حال رشد و توسعه استان قزوین بوده که در دو سال اخیر توجه بسیار ویژه‌ای از سوی مسئولان به آن شده است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر با همت متخصصان و کارشناسان بومی انجام زیر‌ساخت‌ها و زیربناهای اصلی این شهرک به مرحله اتمام و پایان کار رسیده است، عنوان کرد: هم‌اکنون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرحله واگذاری واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرک به متقاضیان و سرمایه‌گذاران استان و کشور فراهم شده است.

وی تقویت و توسعه همه‌جانبه شهرک‌های صنعتی در استان‌ها و شهرهای مختلف در کشور یکی از محور‌های اصلی رشد و جهش اقتصادی دانست و تصریح کرد: با اهتمام و فعالیت‌ جدی‌تر از سوی مسئولان و متولیان عمرانی در کشور عرصه‌ای بسیار خوب و و تأثیرگذار برای امورات صنعتی آماده می‌شود و صنعت‌کاران با آرامش و دغدغه بسیار کمتری می‌توانند به تولید و جهش بپردازند.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم جذب هر‌چه بیشتر جوانان و افراد جویای کار در مشاغل و واحد‌های صنعتی عنوان کرد: باید ساز و کاری مناسب و مطلوب فراهم شود که زمینه حضور پر‌رنگ و باانگیزه جوانان در عرصه‌های تولید و صنعت فراهم شود.

اسدی خدمات انجام شده در کشور در سال‌های اخیر در عرصه صنعتی و تجاری را بسیار رضایت‌بخش و رو‌ به رشد دانست و عنوان کرد: همه موظفیم که از توان و انرژی حد‌اکثری خود برای رونق و رشد بالای عمرانی و صنعتی کشور استفاده کرده و مقدمات تولید و صنعت را بخش‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: قطعا با همت و تلاش جدی از سوی آحاد گسترده مردم و ‌دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عرصه برای اقتدار و عزت والای کشور فراهم شده و دشمنان در عرصه‌های بین‌المللی خوار و ذلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول