اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مصوبه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد نهایی نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد هنوز نهایی نشده و تصویب نهایی الحاق 270 هکتار زمین به این شهرک به بررسی‌ها و تحقیقات علمی و فنی نیازمند است.

مصوبه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد نهایی نشده است

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت شهرک‌های صنعتی باید متناسب با رعایت استاندارد‌های زیست‌محیطی باشد، اظهار داشت: مصوبه شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان به سال‌های گذشته اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های مورد نیاز باید بر روی الحاق 270 هکتار زمین به این شهرک انجام شود، اضافه کرد: برای تصویب نهایی الحاق این زمین‌ها به شهرک صنعتی محمودآباد و توسعه این شهرک باید مباحث زیست‌محیطی بررسی شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مصوبه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد نهایی نشده و تصویب نهایی الحاق 270 هکتار زمین به این شهرک به بررسی‌ها و تحقیقات علمی و فنی نیازمند است.

وی با بیان اینکه در راستای تصویب نهایی این موضوع ملاحظات شهرداری و ضرورت رعایت استاندارد‌های زیست‌محیطی باید در نظر گرفته شود، ادامه داد: نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی پی‌گیری این موضوع را به عنوان یک محور اساسی در آغاز مجلس نهم دنبال می‌کنند.

فولادگر با اشاره به اینکه مسئولان باید در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی منفعت مردم و شهر را در نظر بگیرند، تاکید کرد: توسعه شهرک صنعتی محمودآباد نیز بدون در نظر گرفتن مباحث زیست‌محیطی و سلامت مردم و شهر امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول