اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی استقلال صنعتی خوزستان:

استقلال صنعتی خوزستان خارج از استان اردو می‌زند

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال صنعتی خوزستان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم استقلال صنعتی خارج از استان برپا می‌شود.

استقلال صنعتی خوزستان خارج از استان اردو می‌زند

مجید باقری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: استقلال صنعتی خوزستان برای آماده‌سازی و بدن‌سازی خارج از خوزستان اردو خواهد زد و در این باره در حال رایزنی و بررسی شهرهای تعیین شده هستیم.

وی با اشاره به اینکه در فصل جدید هیچ عجله‌ای برای گرفتن بازیکن نداریم، گفت: در فصل جدید برای گرفتن بازیکن هیچ عجله‌ای نداریم زیرا بازی‌ها قرار است در شهریورماه آغاز شوند.

باقری‌نیا با اشاره به اینکه تیم استقلال صنعتی خوزستان برای حضور در لیگ دسته یک کشور روحیه بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: استقلال صنعتی خوزستان در فصل جدید در لیگ دسته یک کشور یک مدعی به شمار می‌آید و در این باره در حال بررسی رقبا هستیم.

سرمربی استقلال صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه این تیم همه توان خود را برای رویارویی با رقیبان به کار می‌گیرد، تأکید کرد: استقلال صنعتی خوزستان برای شکست رقبا در اخذ امتیازهای مورد نیاز از نخستین بازی لیگ دسته یک تلاش می کند و در این باره برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی در حال تمرینات بدن‌سازی تیم هستیم، افزود: استقلال صنعتی خوزستان در یکی از شهرهای خوش آب و هوا در کشور اردو خواهد زد و کادر فنی تیم در حال بررسی شهرهای تعیین شده برای برگزاری اردو است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول