اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی:

شهرک صنعتی بناب جا ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از اشباع شدن زمین‌های شهرک صنعتی بناب خبر داد و گفت: هم‌اکنون برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بناب جایی وجود ندارد.

شهرک صنعتی بناب جا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ‌محمد باقری‌بنابی در همایش کارآفرینان و تولیدکنندگان بناب که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از معاونان وی و مدیران کل استان برگزار شد؛ اظهار کرد: هم‌اکنون برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بناب جایی وجود ندارد و سرمایه‌گذارانی که به این شهرک مراجعه می‌کنند، ناچار به شهرهای همجوار می‌روند.

وی از مسئولان استان خواست تا زمین 800 هکتاری موجود در نزدیکی روستای "چپقلو" را که برای احداث شهرک صنعتی شماره 2 بناب در نظر گرفته شده، در اولین فرصت آماده کرده و برای واگذاری به سرمایه‌گذاران تحویل دهند.

باقری‌بنابی همچنین از مسئولان خواست تا در دیدگاه منفی خودشان نسبت به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تجدیدنظر کنند.

وی از آنها خواست به کارکنان دستگاه‌های اجرایی و دولتی توصیه کنند که به سرمایه‌گذران به‌عنوان «زالوصفت» نگاه نکنند، بلکه با تکریم آنها، به‌عنوان کارآفرین و عضو فعال جامعه در جذب آنها تلاش کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه وجود یک نشریه هفته‌نامه اقتصادی را برای بناب ضروری دانست و آمادگی خود را برای اخذ مجوز فعالیت این نشریه اعلام کرد.

باقری‌بنابی تصریح کرد: راه‌اندازی این نشریه در انعکاس فعالیت‌ها و موفقیت‌ها و همچنین انتقال نیازها و مشکلات به مسئولان بالا مؤثر خواهد بود.

نماینده مردم بناب در مجلس نهم همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی و صمیمانه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان بناب با مسئولان را هر سه ماه یک بار خواستار شد و از استاندار آذربایجان‌شرقی خواست برای صنعتگران و فعالان اقتصادی بناب بیشتر وقت بگذارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول