اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه شهرک صنعتی محمودآباد تصمیمی غیر کارشناسی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه شهرک صنعتی محمودآباد در اصفهان تصمیم و اقدامی کارشناسی نشده است و این موضوع مبتنی بر تحقیقات و بررسی‌های علمی نیست.

توسعه شهرک صنعتی محمودآباد تصمیمی غیر کارشناسی است

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت شهری اصفهان به شدت با مصوبه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد مخالف است، گفت: توسعه این شهرک در شرایط فعلی و با وجود آلودگی‌های موجود در اصفهان اقدامی نادرست بوده و به منفعت مردم نیز نیست.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی محمودآباد در خارج از شهر اصفهان است، اضافه کرد: تصمیم‌گیری در راستای توسعه یا عدم توسعه این شهرک در حوزه مسئولیتی مدیریت شهری و شهرداری اصفهان نیست اما تمام مسئولان شهری اصفهان به صورت جدی با این موضوع مخالفت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: توسعه شهرک صنعتی محمود‌آباد برخلاف قانون است و این شهرک متصل به شهر اصفهان بوده اما احتمال ارائه نظراتی از سوی متولیان توسعه این شهرک مبنی بر استقرار واحد‌های صنعتی غیر آلاینده در این محدوده وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش آلاینده‌های زیست‌محیطی در محدوده شهر یکی از مشکلات ناشی از توسعه شهرک صنعتی محمودآباد به شمار می‌رود، ادامه داد: به صورت قطعی توسعه صنایع سبب بار‌گذاری بر روی شهر اصفهان می‌شود و افزایش ترافیک در سطح شهر از مهم‌ترین مشکلات ناشی از توسعه صنایع در محدوده اصفهان به شمار می‌رود.

بهبهانی با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی باید در خارج از محدوده شهر توسعه یابند، تاکید کرد: توسعه شهرک صنعتی محمودآباد در اصفهان اقدامی کارشناسی نشده است و این موضوع مبتنی بر تحقیقات و بررسی‌های علمی نیست.

وی با اشاره به اینکه همیشه اعتقاد‌ها بر این بوده است که مسئولان برای توسعه صنایع در اصفهان باید از ظرفیت‌های موجود در شرق اصفهان استفاده کنند، افزود: واحد‌های صنعتی باید در خارج از محدوده شهر و در شعاع 50 کیلومتری اصفهان مستقر شوند و مصوبه‌هایی در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی باید از پشتوانه علمی و تحقیقاتی برخوردار باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که بر توسعه شهرک صنعتی محمودآباد پافشاری می‌کنند به صورت قطعی از بدنه کارشناسی اصفهان نیستند و شاید این افراد تنها به دنبال منافع اقتصادی خود بر توسعه این شهرک پافشاری می‌کنند.

وی گفت: زوایای کارشناسی حاکی از این است که ایجاد و راه‌اندازی این شهرک در گذشته و پافشاری برای توسعه این شهرک امری اشتباه است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول