اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا خواستار شد

ساز‌ و کار مناسب برای حمایت از صنعت‌کاران

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا گفت: باید با اجرای ساز‌ و کار مناسب عرصه برای حمایت از صنعت‌کاران کشور مهیا شود.

ساز‌ و کار مناسب برای حمایت از صنعت‌کاران

حسین اسدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه‌‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی دانسفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه ناحیه صنعتی دانسفهان در کیلومتر 2 جاده ترانزیت آوج به استان همدان قرار دارد، اظهار کرد: مساحت این شهرک صنعتی در مجموع 44 هکتار است که موجب افزایش حجم مزایا این شهرک نسبت به شهرک‌های دیگر شهرستان بویین‌زهرا شده است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته در سال 90 تمام امکانات مربوط به واحد‌های صنعتی مانند: خطوط آب و فاضلاب شهری، شبکه برق سراسری، شبکه روشنایی عمومی ویژه واحد‌های صنعتی، لوله‌های انتقال گاز به واحد‌ها برای مصارف تجاری و صنعتی در این شهرک راه‌اندازی و تاسیس شده است، عنوان کرد: با همکاری و مساعدت ویژه مدیران و مسئولان شهرک‌های صنعتی در استان قزوین ساختمان اداری این شهرک نیز در ماه‌های اخیر به مرحله کامل بهره‌برداری رسیده که هم‌اکنون ناظران و کارشناسان شهرک‌های صنعتی در این ساختمان‌ها حضور داشته و به مشکلات شهرک‌داران رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 92 عقد قرارداد رسمی تجاری و صنعتی تاکنون در شهرک صنعتی دانسفهان صورت پذیرفته است، اضافه کرد: همچنین تعداد واحد‌های به بهره‌برداری رسیده در این ناحیه صنعتی نیز بنا بر آمار موجود در شهرستان به مجموع 39 واحد رسیده که رقم بسیار خوب و رو به رشدی نسبت به سال‌های قبل‌تر از آن است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی دانسفهان در حال حاضر از اسناد مالکیت ثبتی به طور قانونی برخوردار است، اضافه کرد: امیدواریم که با توسعه هرچه بیشتر شهرک‌های صنعتی و برطرف‌ کردن مشکلات مربوط به این حوزه زمینه برای توسعه و پیشرفت کشور فراهم شود.

اسدی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی از ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی برای تولید و صنعت ملی برخوردار است، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی و اختصاص بیشتر اعتبارات صنعتی زمینه توسعه هرچه بیشتر در این عرصه‌ فراهم شود.

وی نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار مربوط به عمران و خدمات‌رسانی را بسیار موثر و اثرگذار دانست و تصریح کرد: باید ساز‌ و کاری فراهم شود که صنعت‌کاران بدون دغدغه و مشکلی به تولید و صنعت پرداخته و موجب پیشرفت روز افزون کشور در عرصه صنعتی شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول