اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا خبر داد

واگذاری 12 شهرک و ناحیه صنعتی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا گفت: تاکنون بیش از 12 شهرک‌ و ناحیه صنعتی در راستای طرح توسعه صنعتی در استان قزوین تکمیل و به مرحله واگذاری به متقاضیان رسیده‌اند.

واگذاری 12 شهرک و ناحیه صنعتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حسین اسدی بعد از ظهر امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه هم‌افزایی و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات از مزایای بسیار ویژه سرمایه‌گذاری در شهرک‌‌های صنعتی است، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی و نیز ارائه خدمات متقابل از سوی واحد‌های صنعتی به یکدیگر در سال‌های اخیر شاهد رشد‌ فراوانی در حوزه شهرک‌های صنعتی در کشور و به ویژه در استان قزوین بوده‌ایم.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در راستای مدیریت فضای سبز عمومی و همچنین برنامه‌ریزی برای دفع پسماند‌های عادی و ویژه در راستای دست‌یابی به محیط‌ زیست سالم در شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی، بیان کرد: توجه و حمایت بیشتر مسئولان و مدیران اجرایی در شهرستان گام بسیار مهمی در این زمینه است.

وی با بیان گزارشی پیرامون لزوم توسعه محوری در واحد‌ها و کارخانجات صنعتی استان قزوین عنوان کرد: 12 شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان‌ها و نواحی مختلف این استان در سال‌های اخیر به مرحله اتمام و واگذاری به سهامداران رسیده‌اند که رشد بسیار خوبی است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا افزود: شهرک‌های صنعتی آراسنج، حیدریه، فاز یک و دو مجموعه صنعتی کاسپین ناحیه قزوین، فاز یک و دو شهرک صنعتی لیا در شهرستان قزوین، مجموعه صنعتی آبیک، حکیمیه، دانسفهان، آوج، و اسفرورین در حال حاضر در چرخه تولید و صنعت قرار دارند.

اسدی با بیان اینکه با تلاش‌ها و همکاری‌های انجام شده در حال حاضر شهرک‌ صنعتی شال و نیز فاز‌های 3 مجموعه صنعتی کاسپین و ناحیه تولیدی نیکویه با توجه به انجام مراحل مکان‌یابی، تملک و طراحی در مرحله احداث و راه‌اندازی می‌باشند عنوان کرد: به‌زودی فعالیت‌های متنوع‌تری در شهرک‌های صنعتی استان‌قزوین انجام می‌شود که نشان‌دهنده عزم بلند مسئولان این استان برای ادامه دادن مسیر تولید و پیشرفت اقتصادی است.

وی ادامه داد: فاز سوم از طرح توسعه شهرک‌صنعتی لیا در ناحیه صنعتی قزوین، مجموعه‌های صنعتی بخش الموت و طارم نیز در حال آماده‌سازی برای ساخت و ساز هستند که طی ماه‌های آینده مقدمات راه‌اندازی این واحد‌ها نیز فراهم می‌شود.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: با توافقات صورت گرفته در بخش اداری در حال حاضر فاز دوم شهرک صنعتی قزوین نیز در مرحله تملک و اجرای فنی قرار دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول