اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

بخش‌خصوصی بازوی توانمند شهرک‌های صنعتی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ‌بخش‌خصوصی بازوان توانمند شهرک‌های صنعتی و توسعه واحدهای موجود در این شهرک‌ها است.

بخش‌خصوصی بازوی توانمند شهرک‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات واحدها و مجموعه‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار داشت: ما آمادگی داریم براساس اصل 44 قانون اساسی اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی را به بخش خصوصی واگذار کنیم و در این زمینه از علاقمندان و سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم تا در صورت تمایل بتوانند در این کار یاریگر مجموعه باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی در حدود وظایف و اختیارات خود موظف و مکلف به تأمین زیرساخت برای واحدهای تولیدی و صنعتی است و در هیچ کار اجرایی به شکل تولید و درآمدزایی ورود پیدا نکردند.

ملاطفی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن قانون واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی قادر می‌باشیم امور مربوط به این شهرک‌ها و نواحی را و همچنین نگهداری تجهیزات آنها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: البته در ماه‌های گذشته مدیریت منطقه ویژه اقتصادی استان را نیز به این مجموعه اضافه کردند که پیش‌بینی می‌کنیم در این زمینه با اقدامات زیرساختی و ردیف اعتباری ویژه بتوانیم جوابگوی متقاضیان و سرمایه‌گذارانی باشیم که در این زمینه بیش از پنج سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در این زمینه ما نیز آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران در مشارکت منطقه ویژه اقتصادی اردبیل اعلام کردیم که امیدواریم به سرعت بستر و زمینه بهره‌مندی از این فضا نیز برای علاقمندان مهیا شود.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل ادامه داد: در جلسه اخیر مسئولان امور اقتصادی استان مشکلات و موانع پیش روی این کار را نیز اعلام کردیم و قرار شده است برای راه‌اندازی این منطقه 120 هکتار زمین در اختیار واحدهای درخواست‌کننده، قرار گیرد تا مبادا فرار سرمایه‌گذاران را از این منطقه شاهد باشیم.

ملاطفی گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق، مخابرات و گاز نیز خواسته‌ایم تا در تأمین زیرساخت‌ها یاریگر ما باشند که از بین این دستگاه‌ها تاکنون امور آب موافقت خود را با اختصاص 20 لیتر آب در ثانیه برای منطقه ویژه اقتصادی اعلام کرده است.

وی در پایان افزود: واگذاری بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی می‌تواند علاوه بر حضور پررنگ صنعتگران، فضای مطلوبی را نیز در ارایه خدمات فراهم آورد.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول