اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت صنعت معدن تجارت انتخاب شد

ارس خودرو دیزل، واحد نمونه ملی در صنعت خودرو

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: شرکت خودروسازی آمیکو با انتخاب از سوی وزارت صنعت معدن تجارت به‌عنوان واحد نمونه ملی در حوزه صنعت خودرو برگزیده شد.

ارس خودرو دیزل، واحد نمونه ملی در صنعت خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی با اعلام این خبر افزود: این واحد تولیدی که یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات تولید خودروهای سنگین محسوب می‌شود به‌عنوان واحد نمونه ملی سال 90 برگزیده شد.

وی گفت: این شرکت معتبر از مهم‌ترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین است که همه‌ ساله رتبه‌های مختلف برتر کشور را کسب می‌کند.

نجفی افزود: مزایایی همچون ارزانی نیروی انسانی، انرژی برق، آب و سوخت و مواد اولیه و وجود قوانین ویژه برای ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر، موقعیت خاص استراتژیک اقتصاد محور منطقه آزاد ارس و شرایط کنونی اقتصاد دنیا سرمایه‌گذاران را از اقصی نقاط دنیا برای سرمایه‌گذاری در این منطقه راغب کرده است.

وی تصریح کرد: با تکمیل زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل، هتلینگ و انرژی‌رسانی به فازهای صنعتی در آینده نزدیک شاهد تحولات اساسی در توسعه اقتصاد و تجارت و بازرگانی منطقه آزاد ارس خواهیم بود.

تولید سال 91 را 4 برابر خواهیم کرد

ناصر اسفنجی مدیرعامل شرکت خودروسازی ارس خودرو دیزل گفت: برنامه وسیعی برای سال‌جاری تدوین کرد‌ه‌ایم که در این صورت تولیدات شرکت ارس خودرو دیزل به چهار برابر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در مجموع با چهار برابر شدن تولیدات شرکت در سال 91 تولید خودروهای سنگین سه برابر و خودروهای سبک 10 برابر می‌شود، تصریح کرد: تولیدات سال‌جاری پنج هزار خودروی سنگین و حداقل 20 هزار کامیونت و خودروی سبک خواهند بود.

مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل، رمز موفقیت در بازار را کیفیت بالای محصول، رضایتمندی مشتریان و خدمات پس از فروش مناسب عنوان کرد و افزود: اهداف شرکت آمیکو را براساس کسب رضایتمندی مشتریان برنامه‌ریزی کردیم و موفقیت‌های ما بر این اساس بوده است.

وی با بیان اینکه برند شرکت به‌عنوان برند ملی در بین 37 کشور دنیا به ثبت رسیده است، گفت: این شرکت همواره در بین تولیدکنندگان ایرانی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است که از این بین انتخاب به‌عنوان سرمایه‌گذار نمونه کشور در سال 84، واحد نمونه صنعتی کشور، صادرکننده و کارآفرین برتر استان، واحد نمونه کیفی در سطح کشور و استان، برترین کوشنده در بین مناطق ویژه اقتصادی و آزاد کشور ،دریافت لوح‌های سپاس از داخل و کشورهای اروپایی و اخذ به‌روزترین گواهی‌های مدیریت کیفی و زیست‌محیطی از جمله افتخارات شرکت آمیکو است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول