اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک صنعتی بویین‌زهرا عنوان کرد

نقش شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا در اشتغال‌زایی جوانان

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا گفت: شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا در اشتغال‌زایی جوانان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

نقش شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا در اشتغال‌زایی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حسین اسدی عصر امروز در بازدید از شهرک صنعتی آراسنج با بیان اینکه در سال‌های اخیر سه شهرک صنعتی در نواحی البرز، ایران‌خودرو و برلیان شهرستان قزوین در بخش غیردولتی با همکاری مسئولان و جمعی از مدیران اجرایی در استان قزوین به احداث رسیده و به سهامداران واجد شرایط واگذار گردیده است، اظهار کرد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته برای دو شهرک صنعتی دیگر در سطح این استان نیز مجوز احداث صادر شده که در آینده‌ای نزدیک مراحل راه‌اندازی و بهره‌برداری از این دو واحد با حضور مسئولان استانی آغاز می‌شود.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در حال حاضر چهار شهرک صنعتی در این شهرستان در حوزه تولید صنعتی و تجاری فعال هستند، عنوان کرد: مجتمع کارخانجات صنعتی روستای آراسنج با مساحتی بالغ بر 137 هکتار در بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا که نقش بسیار مهم در تولید صنعتی در استان قزوین دارد به عنوان شهرک نمونه این شهرستان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی آراسنج با امکانات شهری مانند آب، برق، گاز، تلفن، فضای سبز مناسب تاکنون توانسته نقش بسیار مهم را در اشتغال‌زایی جوانان بویین‌زهرا و بخش‌های دیگر ایفا کند.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان با اشاره به نگاه ویژه مسئولان در سال‌های اخیر به این شهرک افزود: تاکنون با همت فرماندار و دیگر ارگان‌های این شهرستان ساختمان اداری، روشنایی میادین و بلوار‌های اصلی و شبکه فاضلاب درون‌شهری آن به مرحله اتمام رسیده است.

اسدی با وجود فروشگاه‌های ویژه عرضه محصولات تجاری را یکی از مزیت‌های بسیار ارزشمند این شهرک‌ نسبت به شهرک‌های دیگر در نواحی و بخش‌های مختلف این شهرستان عنوان و تصریح کرد: راه‌اندازی باسکول خودرو در ماه‌های گذشته و همچنین ترمیم ورودی این شهرک توانسته نقش بسیار مهمی را در جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران به این شهرک داشته باشد.

وی تعداد‌ قراردادها و توافقات قطعی انجام پذیرفته را 120 فقره عنوان کرد و افزود: در شش ماه دوم سال 91 تلاش می‌کنیم که سقف عقد قرارداد‌های تجاری و صنعتی در این شهرک افزایش بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول