اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک صادرات در مازندران:

قصد تملیک اموال صنعتگران را نداریم

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک صادرات در استان مازندران درباره مشکلات پیش روی صنعتگران گفت: قصد تملیک اموال صنعتگران را نداریم.

قصد تملیک اموال صنعتگران را نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، نشست صنعتگران میاندرودی با مسئولان اقتصادی استان صبح امروز در شهرستان میاندرود برگزار شد.

* دولت سیاست انقباضی در پیش نگیرد

همچنین در این نشست، مدیر امور شعب بانک صادرات در استان مازندران با اذعان به محق بودن درخواست‌ها و همچنین وجود مشکلاتی در راه صنعتگران تصریح کرد: مشکل اقتصاد کشور ما دولتی بودن آن است وابستگی شدید دولت به این عرصه مشکلات زیادی را به بار می‌آورد.

باب‌الله نوری مشکل دیگر بانک‌ها و اقتصاد کشوررا نرخ سود بانکی دانست و اضافه کرد: قرار بود سود نرخ بانکی تک‌رقمی شود، اما به 21 درصد سود رسیده که مشکلات زیادی را برای صنعتگر به وجود آورده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیاست انقباضی مردم را دچار مشکل می‌کند و این سیاست راهگشای مشکلات مردم نیست و سیاست‌ها باید انبساطی باشد.

* ما قصد تملیک اموال صنعتگران را نداریم

وی ادامه داد: ما قصد تملیک اموال شما و یا قصد بازداشت و جلب شما را نداریم، اما به بانک هم حق دهید که وقتی شما برای تعیین تکلیف به بانک مراجعه نمی‌کنید بانک سیاست‌های خود را بر اساس قانون پیش ببرد.

مدیر امور شعب بانک صادرات در استان مازندران در پایان قول داد که اگر صنعتگری با مشکل بانکی مواجه شد به ایشان مراجعه کند تا مشکلات را حل و فصل کنند.

در ادامه این نشست محمد قاسم‌زاده رئیس شورای شهرستان میاندرود رفاقت میان بانک‌ها و صنعتگران را یک طرفه دانست و افزود: زمانی که به نفع آنهاست برای صنعتگر ارزش قائل می‌شوند و همین که صنعتگر با مشکل مواجه شد شرایط برمی‌گردد.

* مهم‌ترین مشکلات صنعتگران؛ بازپرداخت وام‌ها

در این نشست فرماندار میاندرود مهم‌ترین مشکلات صنعتگران میاندرودی را بازپرداخت وام‌ها دانست و افزود: این مساله با توجه به افزایش نرخ سود بانک‌ها، کار را برای صنعتگر مشکل کرده است.

علی رجبی با بیان اینکه اول باید به فکر ایران باشیم و منافع شخصی را در اولویت‌های بعدی خود قرار دهیم، این مساله را موجب توفیق در کارها، رشد و توسعه دانست.

این مسئول هدف از برگزاری این جلسه را بررسی راه‌های توسعه صنعت و حمایت از صنعتگران اعلام و از صنعتگران خواست مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کنند تا مسئولان استانی برای رفع آن حرکت کنند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول