اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در 14 شاخص پیشتاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از پیشتازی این شرکت در 14 شاخص ارزیابی در سطح کشور خبر داد.

شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در 14 شاخص پیشتاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی همت در دومین جلسه کارگروه تخصصی اقتصادی استان فارس با اشاره به عنوان برتر شرکت شهرک‌های صنعتی در شاخص‌های ارزیابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور از پیشتازی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در 14 شاخص ارزیابی در سطح کشور خبر داد و گفت: بر‌اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در 23 شاخص از 33 شاخص عنوان برتر را بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

وی افزود: این شرکت در 14 شاخص عنوان نخست، شش شاخص عنوان دوم و سه شاخص نیز عنوان سوم کشور را کسب کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در ارزیابی فعالیت شرکت‌های استانی شهرک‌های صنعتی استان‌ها در سال گذشته شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بخش‌های تعداد شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری، شهرک‌های صنعتی دارای سند ثبتی، میزان مساحت اراضی در اختیار، آبرسانی به شهرک‌های صنعتی، برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی، شهرک‌های صنعتی دارای تلفن، میزان آب تامین شده برای شهرک‌های صنعتی، ارائه آموزش به صنعتگران، تورهای صنعتی برگزار شده و اعتبارات مصوب تخصیصی و جذب شده سال 90 موفق به کسب عنوان نخست شده است.

همت ادامه داد: در بخش‌های تعداد شهرک‌های مصوب، شهرک‌های صنعتی دارای زمین، تصفیه‌خانه‌های بهره‌بردار و قراردادهای منعقده و گازرسانی به شهرک‌های صنعتی نیز این شرکت بین شرکت‌های استانی موفق به کسب عنوان دوم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: کسب عناوین برتر در شاخص‌ها بین استان‌های کشور، بیانگر حجم کمی و کیفی فعالیت‌های انجام شده در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در حوزه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدمات حمایتی از صنایع کوچک و نیز حمایت ویژه مدیریت ارشد استان و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی بوده که این موضوع نویددهنده شتاب در توسعه شهرک‌های صنعتی است.

در این جلسه مسائل مربوط به تامین عرصه‌های منابع طبیعی برای احداث چاه آب شهرک‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و اداره‌کل منابع طبیعی استان فارس موظف شد حداکثر ظرف یک ماه پاسخ درخواست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در مورد بهره‌برداری از زمین‌های مورد نیاز برای حفر چاه آب را ارائه کند.

همچنین در این جلسه مسائل مربوط به تامین زیرساخت‌های واحدهای صنعتی شهرستان خرم بید، راه‌های گسترش فعالیت شهرک‌های صنعتی و راه‌های تقویت سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با بررسی مصوبات گروه کارشناسی کارگروه تخصصی اقتصادی استان فارس به پایان رسید.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول